musik fra filmen Predator
Fra : newsfan

Dato : 24-11-03 20:06

Nogen der kan hjælpe mig med at finde et soundtrack til filmen
Predator (den med Schwarzenegger)

Tak!

Fra : No Humor Man

Dato : 24-11-03 21:06

newsfan wrote:
> Nogen der kan hjælpe mig med at finde et soundtrack til filmen
> Predator (den med Schwarzenegger)
> Tak!
Gå ind i Fona eller Stereo Studio og bestil den, eller søg på nettet
hvis de ikke kan hjælpe dig. Jeg kender ikke nogen danske sider der
sælger CDer, men det er der sikkert andre der kan hjælpe dig med.

Imo er soundtracket til Predator 2 noget bedre end til 1'eren.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 25-11-03 15:22

On Mon, 24 Nov 2003 21:05:44 +0100, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>sælger CDer, men det er der sikkert andre der kan hjælpe dig med.
>
>Imo er soundtracket til Predator 2 noget bedre end til 1'eren.

Du kan stadig væk bestille den online her:
https://www814.verio.de/colos1/cdclubshop/katalog01.htm

Det er mig beskendt det eneste sted ud og den amerikanske udgave af
sitet, hvor du kan få den officielle ny-udgivelse. Resten er OOP eller
bootlegs.

/Henrik

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 25-11-03 15:39

On Tue, 25 Nov 2003 15:21:43 +0100, TrustNo1/hk72 <hk72@hotmail.com>
wrote:

>Det er mig beskendt det eneste sted ud og den amerikanske udgave af
doh! ud over skulle der stå ikke ud og ...(!)

/Henrik

Fra : GIZMO

Dato : 25-11-03 20:32

> Nogen der kan hjælpe mig med at finde et soundtrack til filmen
> Predator (den med Schwarzenegger)

Skynd dig ind på www.varesesarabande.com (USA) eller www.colosseum.de
(Tyskland) og kig under Club-udgivelserne. Her kan du finde det officielle
soundtrack til PREDATOR. Der er pt. mindre end 400 eksemplarer tilbage, så
du har travlt. Det er i øvrigt et fremragende score.

--
Gizmo
Copenhagen, Denmark