Hvilken film/bio i Århus
Fra : Jens Jørgensen

Dato : 24-11-03 19:39

Hejsa

Imorgen har jeg fra 18.00 til 21.00 lidt tid at slå ihjel.
Jeg skal aflevere én i Århus, og hente vedkommende igen, 3 timer efter.

De 3 timer vil jeg bruge på at se en god film i en god biograf. Kan man
monstro få lidt bud på hvad der er værd at se i det tidsrum, og hvor ?

Mvh Jens

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-11-03 21:19

Jens Jørgensen's utterance expressed in news:bptjka$l9f$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> De 3 timer vil jeg bruge på at se en god film i en god biograf. Kan
> man monstro få lidt bud på hvad der er værd at se i det tidsrum, og

Cinecity (nu Biocity) har mange sale og desuden god lyd
og godt billede - http://www.biocity.dk/ og vælg Århus/biocity

hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : zcully

Dato : 24-11-03 22:30

"Jens Jørgensen" <Nope@ingen.spam> wrote in message
> [...]
>
> De 3 timer vil jeg bruge på at se en god film i en god biograf. Kan man
> monstro få lidt bud på hvad der er værd at se i det tidsrum, og hvor ?

Nu siger du ikke lige noget om hvilke film du kan lide eller hvad du ikke
har set, men et godt bud (fra min side) ville være Motorsavsmasakren eller
Kill Bill.... Dem syntes jeg er værd at se.

God fornøjelse (i biocity)

/Zcully