CoD - Festung Recogne
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-11-03 16:22

Jeg har store problemer med artilleriet på den 3. sidste bane i CoD
singleplayer. Uanset hvad jeg prøver, bliver jeg nakket! :(

Jeg prøver at holde en god afstand til mine buddies (kanonføden :)). Jeg
har prøvet forskellige ruter uden om minefelterne. Endvidere har jeg fundet
en guide, der foreslår at man følger vejen (bag startpunktet) - men også
her bliver jeg nakket. :(

Nogle ider? Hvordan kom _du_ igennem?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-11-03 18:35

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> wrote in message
> [...]
fundet
> en guide, der foreslår at man følger vejen (bag startpunktet) - men også

Øhm... har faktisk ingen ide.. Jeg løb bare og egentlig fulgte de andre.. og
så var jeg igennem...

Må vist spille den igen så, for mindes den slet ikke til at være svær...

Kan være jeg var heldig?

Mikael

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-11-03 19:31

"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> wrote in

> Øhm... har faktisk ingen ide.. Jeg løb bare og egentlig fulgte de
> andre.. og så var jeg igennem...

Tja, det viste sig at jeg alligevel skulle holde mig relativt tæt på de
andre, og så bare løbe.

> Må vist spille den igen så, for mindes den slet ikke til at være
> svær...

Næ det var den så alligevel heller ikke. Men prøv at give de andre et
forspring på 20-30 sekunder før du selv løber - så hamrer artilleriet ned
over dig.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-11-03 23:32

> [...]
>
> Næ det var den så alligevel heller ikke. Men prøv at give de andre et
> forspring på 20-30 sekunder før du selv løber - så hamrer artilleriet ned

Gør det hele jo bare meget mere interessant :D