Korrupte filer, gjenopprette??
Fra : N Schei

Dato : 24-11-03 14:45

Hei,
etter å ha hatt kaos med en Linux installsjon så har jeg klart å få tak på
de gamle MS-Office dokumentene som jeg tenkte bruke igjen.
WinXP er installert igjen fra scratch samme sak med MS Office 2000. Når jeg
prøver å åpne dokumentene som lå på den tidligere MS installasjonen så får
jeg
som svar at filene er korrupte og derfor så klarer ikke Office å
gjenopprette/åpne filene.

Er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg ska gjøre for å kunne bruke de
igjen? Eller lar det seg ikke gjøres?

Ns

Fra : pre

Dato : 24-11-03 16:54

I Word ligger der en Batch konverter som håndterer mange mærkelige filer
(Der er også en rutine under Åbn).
Fra Filer/Ny klik fanen med Andre Dokumenter og vælg guiden. Den kan klare
både enkelte som mange filer og originalerne forbliver urørte.
pre