Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokonkurrence
Fra : .salem

Dato : 23-11-03 23:59

Hej Alle

Kunne man forstille sig at nogen ville være interesseret i en lille
fotokonkurrence. Jeg lægger gerne hjemmeside til.

Så hvis der er nogen tilslutning kunne vi her til vinter lave en konkurrence
i et givet emne eller flere.

hilsen
..salem

Fra : Fums

Dato : 24-11-03 01:59

..salem skrev news:3fc13bc1$0$9796$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

http://photofriday.com
http://themethursday.com
http://www.fotoportal.dk/dagensfoto/
http://www.fotoportal.dk/konkurrence/
http://www.rommenet.dk/default.asp?page=327
http://dagensfoto.dk
http://fotokritik.dk - Månedens Tema
http://www.foto-basen.dk - Månedens billede

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-11-03 17:10

".salem" wrote:

> Hej Alle
>
> Kunne man forstille sig at nogen ville være interesseret i en lille
> fotokonkurrence. Jeg lægger gerne hjemmeside til.

Der er sikkert mange som er interesseret i dit forslag, men hvis
du vil ha' skub i sagen, så skal folk kunne vinde noget, og du
skal gøre dig klart, hvordan vinderbilledet skal vælges, det kan
lige bemærkes, at der tidligere er blevet snydt i forbindelse med
on-line afstemninger.

Og så skal du overveje det problem, at der er en tendens til, at
det er de samme fotos som deltager i alle fotokonkurrencerne og
vises på alle dagens foto sider...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen