Excel: Værdier fra eet worksheet til et an~
Fra : Aston Villadsen

Dato : 23-11-03 20:53

Hej

Kan jeg henvise til indholdet i fx celle A8 i worksheetet "Ark 1" fra
en celle i worksheetet "Ark 2" ?

Altså sammenfatte nøgletal fra forskellige worksheets på et separat
worksheet?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-11-03 22:32

Den 23 nov 2003 skrev Aston Villadsen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Kan jeg henvise til indholdet i fx celle A8 i worksheetet "Ark 1" fra
> en celle i worksheetet "Ark 2" ?

Prøv denne formel i Ark2:

=Ark1!A8

Lars Klintholm

Fra : Aston Villadsen

Dato : 24-11-03 09:41

On Sun, 23 Nov 2003 22:32:22 +0100, Lars Klintholm
<nospam2003@klintholm.com> wrote:

>Prøv denne formel i Ark2:
>
>=Ark1!A8

Tak det virker! Kan man på en eller anden måde få det til at fungere
hvis der er mellemrum i arknavnet eller skal det være uden mellemrum?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-11-03 13:06

Den 24 nov 2003 skrev Aston Villadsen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tak det virker! Kan man på en eller anden måde få det til at
> fungere hvis der er mellemrum i arknavnet eller skal det være uden
> mellemrum?

='Ark 1'!A8

Du behøver ikke selv skrive formlen. Klik dig frem til cellen, så
kommer gåseøjnene automatisk

Lars Klintholm

Fra : Aston Villadsen

Dato : 24-11-03 21:55

On Mon, 24 Nov 2003 13:06:14 +0100, Lars Klintholm

Tusind tak!