At klone skærmbilledet...
Fra : Kasper Madsen

Dato : 23-11-03 17:09

Hej Ng
Jeg har et Geforce FX5200 siddende i min pc, og har koblet det sammen med
mit fjernsyn. Jeg har fået det til at virke så jeg kan se film, åbne
programmer og lign. på tvet, men når jeg åbner et program (på min monitor)
vises det kun på tvet. Jeg kan ikke finde nogen indstilling der kloner
billedet så der foregår præcis det samme på Tvet og monitoren. Nogen der kan
hjælpe? Jeg bruger den nyeste driver (den man får gennem Windows Update).
Mvh Kasper Madsen
PS: Jeg har også det problem at når begge skærme er tilsluttet har min
monitor en tendens til nogle gange at blive meget gullig i farverne???

Fra : Kasper Madsen

Dato : 23-11-03 20:28

Nyt problem. Jeg havde tilsyneladende ikke nyeste driver, men det har jeg
nu. Jeg tror det har fikset det med den gullige farve. Der er desuden kommet
et menupunkt hvor man kan vælge "clone" så man får samme skærmbillede både
på monitor og tv. Det resulterer desværre i at kortet "tvinger" monitoren
ned i 1024x768 pixels og opdaterings hastigheden ned i 60Hz! Kan det
virkelig passe? For vælger man dualview kan den sagtens køre som normalt???
Men så er jeg jo tilbage til det første problem...

Fra : LC

Dato : 23-11-03 22:53

Har du husket at enable sekundær display i Overlay settings
Mvh Lars