Husk d. 25/11: Futurama Season 4
Fra : Per Moreau

Dato : 23-11-03 14:50

Bare så i kan sætte et kryds i kalenderen:
25/11 Futurama Season 4 DVD boxen udkommer.

Mvh
Per M.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-11-03 15:23

> Bare så i kan sætte et kryds i kalenderen:
> 25/11 Futurama Season 4 DVD boxen udkommer.

Er forlængst skrevet på ønskesedlen :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Just Johnny

Dato : 23-11-03 16:03

Per Moreau posted the following:

>Bare så i kan sætte et kryds i kalenderen:
>25/11 Futurama Season 4 DVD boxen udkommer.

Det er da jo den Engelske udgivelsesdag. Personligt venter jeg nu til
den danske midt i December måned, skiverne er godt nok fuldstændigt
ens, men jeg foretrækker nu helt klart den æske de bruger til den
danske release.

Og så ser jeg ellers frem til at kunne gøre tykt nar af den danske DVD
oversættelse af 'Spanish Fry'. Man ved jo på forhånd at det vil gå
fuldstændigt galt med at for-danske alle de halv-sjofle engelske
ordspil.

Fra : ML-78

Dato : 23-11-03 17:11

> Det er da jo den Engelske udgivelsesdag. Personligt venter jeg nu til
> den danske midt i December måned,

Midt i december? Futurama S4 står så vidt jeg kan se stadig til 25. november for
den danske og 24. november for den engelske.

ML-78

Fra : Just Johnny

Dato : 23-11-03 19:14

ML-78 posted the following:

>Midt i december? Futurama S4 står så vidt jeg kan se stadig til 25. november for
>den danske og 24. november for den engelske.

DVDOO siger den 16/12, men er det forkert og den kommer før, ja så er
det da ganske udmærket.

Fra : Per Moreau

Dato : 24-11-03 12:34

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in

> Midt i december? Futurama S4 står så vidt jeg kan se stadig til 25.
> november for den danske og 24. november for den engelske.
>

> ML-78

Ja for d. 25 Nov er den dato jeg har fra Axel Music og de siger at det er
den danske udgivelse. De viste mig enda det danske cover til den også.

Mvh
Per M.