telefon alarm manual
Fra : Gert

Dato : 22-11-03 10:56

mon jeg er så heldig at nogen her inde kan hjælpe mig?
jeg har fået en Powertech telefon alarm
bestående af følgende enheder:

PT TS400 alarmenhed
PT TS440 Batteri Backup
PT TS460 4input/taleenhed

nu ville det jo være rart at kunne programere den fætter,
men jeg har ingen manual til den.

jeg har prøvet at cykle Google igennem for at finde noget men uden held

Med Venlig Hilsen
Gert Møller

www.fordp7-bornholm.dk
www.lynghoy.dk

ved svar til mig fjern SPAMSAKS

Fra : Per Jørgensen

Dato : 24-11-03 13:36

Gert wrote:
> [...]
> men jeg har ingen manual til den.
>
> jeg har prøvet at cykle Google igennem for at finde noget men uden

Prøv hos Alarmsystem. Jeg mener de har en side med manualer.

PKJ