slankekur / Afmagringskur
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 22-11-03 05:56

Er der en sagkyndig som vil hjælpe med at skrive denne side?
http://da.wikipedia.org/wiki/Afmagringskur

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-11-03 09:04

"Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en sagkyndig som vil hjælpe med at skrive denne side?
> http://da.wikipedia.org/wiki/Afmagringskur

Prøv at spørg i dk.opslag.stillinger hvor dit spørgsmål hører hjemme.

Mvh. Lisbeth

Fra : henningborchert

Dato : 05-12-03 09:56

"Peter Ole Kvint" skrev d. 22-11-03 05:56 dette indlæg :
> Er der en sagkyndig som vil hjælpe med at skrive denne side?
> http://da.wikipedia.org/wiki/Afmagringskur

Det kan jeg godt, men det vil i givet fald blive et lidt længere indlæg,
idet det indeholde forkllaring på hvorfor man ved typiske kure
forbrænder muskler og derfor efterfølgende tager mere på igen.

http://www.kandu.dk/