Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hurtig program til røde øjne ?
Fra : Hagman

Dato : 22-11-03 21:58

Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
....anyone ?

Takker på forhånd.

Michael Petersen.

Fra : Per

Dato : 22-11-03 22:55

"Hagman" <ingen@spam.nu> skrev i en meddelelse
> Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
> ...anyone ?
>
> Takker på forhånd.
>
> Michael Petersen.

hvis der er røde øjne på dit kamera, er det nok en der har brugt en
rød tusch på det, det kan fjernes med sprit.

Vh

Per

Fra : Kenneth

Dato : 22-11-03 23:13

> hvis der er røde øjne på dit kamera, er det nok en der har brugt en
> rød tusch på det, det kan fjernes med sprit.

LMAO

Kenneth

Fra : Hagman

Dato : 22-11-03 23:24

> hvis der er røde øjne på dit kamera, er det nok en der har brugt en
> rød tusch på det, det kan fjernes med sprit.

Nå så glem det.
Håbede på hjælp, men finder det et andet sted.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-11-03 23:56

Hagman wrote:

> Nå så glem det.
> Håbede på hjælp, men finder det et andet sted.

Hvis du vil have hurtig hjælp til problemer som andre sikkert har haft
før dig så prøv google.com og groups.google.com først - der er gode chancer.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Kenneth

Dato : 22-11-03 23:30

"Hagman" <ingen@spam.nu> wrote in message
> Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
> ...anyone ?

ACDSee har en nem funktion
www.acdsee.com

Kenneth

Fra : Eriksen

Dato : 23-11-03 00:56

Hej,

Der er mange muligheder. Photoshop er den bedste investering, hvis du vil i
gang med seriøs billedbehandling, men mindre kan gøre det.

Photoshop: http://graphicssoft.about.com/cs/photoshop/ht/apsredeye.htm
Photoshop Elements:
http://graphicssoft.about.com/cs/photoshopelements/ht/pseredeye.htm
Paint Shop Pro: http://www.jasc.com/tutorials/nat_g/

Du kan hente en prøveversion at sidstnævnte program her:
http://download.com.com/3000-2192-10200691.html?tag=lst-0-1

VH Jonas

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 23-11-03 10:14

Hagman wrote:

> Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
> ....anyone ?
>
> Takker på forhånd.
>
> Michael Petersen.

Jeg bruger selv IfanView, kan hentes gratis og med Dansk sprogfil fra
denne adresse www.ifanview.com

73 gs de OZ2HNS / Hans Otto
hogit@nielsen.tdcadsl.dk
http://oz2hns.qrz.dk/
Medl. af EDR,ARRL og DARC

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-11-03 10:31

On Sat, 22 Nov 2003 21:57:47 +0100, "Hagman" <ingen@spam.nu>
wrote:

>Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
>...anyone ?
>
>Takker på forhånd.
>
>Michael Petersen.

Kodak easy share er meget let at bruge, placer curseren i øjet og
klik, voila
mvh Ebbe

http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=37&pq-locale=en_US

Fra : kunstner5.com

Dato : 23-11-03 10:43

"Hagman" <ingen@spam.nu> skrev i en meddelelse
> Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min digital-kamera...
> [...]

Adobe Photoalbum (2.0)

Det er også enormt godt til at organisere sine fotos i. Det er spritnyt og
dødlækkert.

Synes dog jeg har hørt en nogen prof. fotofolk snakke om at det generelt er
en dum idé at fjerne røde øjne, da det går ud over nogen af de andre farver
i billedet, men hvad ved jeg?

// Claus Jungersen
http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=5099
www.kunstner5.com

Fra : JH

Dato : 23-11-03 12:05

Hagman wrote:
> Nemt og hurtigt program til at fjerne røde øjne fra min
> digital-kamera... ...anyone ?
>
> Takker på forhånd.

Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener et hurtigt program.
Men:
Photoshop Elements 2.0 og Paint Shop Pro 7/8,
er vist ret nemme at fjerne røde øjne med.

JH