Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 945 og SD
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-11-03 13:48

Jeg er en nybegynder udi fotoverdenen, men har mod på at komme videre. I den
forbindelse overvejer jeg at investere i et HP945 - er det et ok valg - hvad
kan alternativt anbefales? (jeg er studerende og økonomien er derefter). Jeg
går meget op i at billedet står knivskarpt, farverne skal være gode, jeg
skal meget sjældent printe billederne og der må gerne være meget optisk
zoom. Kameraet skal også kunne bruges af min kæreste som peg-og-skyd kamera.

Jeg har også fået indtryk af at derer forskellige hastigheder på SD kort -
hvilke er hurtige og kan anbefales til prisen?

På forhånd tak for gode råd og vejledning :)

Mvh Thomas

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 22-11-03 13:57

Hej Thomas!