har lige købt en computer.
Fra : Platte Povl

Dato : 22-11-03 16:52

hej jer er 14 år og har lige købt en computer. hvordan får jeg min
computer til at være sikker når jeg er til lanparty og er på toilettet
f.x. eller et andet sted henne.

Fra : DonE

Dato : 22-11-03 17:11

Platte Povl typed something like this:
> hej jer er 14 år og har lige købt en computer. hvordan får jeg min
> computer til at være sikker når jeg er til lanparty og er på toilettet
> f.x. eller et andet sted henne.

Sæt adgangskode på

--

/DonE

Fra : Platte Povl

Dato : 22-11-03 23:46

DonE wrote:
> Platte Povl typed something like this:

> Sæt adgangskode på

k tak. jeg ved ikke hvad de tre gamle mænd ( er der ikke noget om at man
ikke må snakke med gamle mænd på internetet ) snakker om længere nede i
vinduet. jeg bruger en computer hos min nabo ligenu. adsl tager 6 måneder:(

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 23-11-03 00:40

Platte Povl wrote:

> [...]
> man ikke må snakke med gamle mænd på internetet ) snakker om længere
> nede i vinduet. jeg bruger en computer hos min nabo ligenu. adsl

Hvis jeg nu sætter en violin på mens jeg læser dit sidste indlæg, så er det
sq næsten ligefør jeg fælder en tåre.. *Hvis* du nu ikke måtte snakke med
"gamle" mænd på nettet, hvad *helvede* skriver du så et indlæg for ???..
Dette er ikke nogen børnehave.. Nææe platte stodder, fis du en lille tur til
Østre Udløse, det *kan* måske være at man tror på dig der..

//Allan..

Fra : Platte Povl

Dato : 23-11-03 01:47

AG(Amager) wrote:

> [...]
> Dette er ikke nogen børnehave.. Nææe platte stodder, fis du en lille tur til
> Østre Udløse, det *kan* måske være at man tror på dig der..

se hvor meget allan skrev, han var sur ( haha )

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 23-11-03 01:50

Platte Povl wrote:

> se hvor meget allan skrev, han var sur ( haha )

Næe, egentlig ikke.. Undrer mig bare over hvad en "14-årig" laver ved sin
far's comp ??.. Eller det er måske omvendt, far ved den "14-åriges" comp
???.. Anyway, *Plonk* platte nar.

//Allan..

Fra : Platte Povl

Dato : 23-11-03 02:17

AG(Amager) wrote:

> [...]
> far's comp ??.. Eller det er måske omvendt, far ved den "14-åriges" comp

jeg prøver jo at få låstt min computer,. her er et billede af en rapand
der bliver vred på nogen på Internnettet
http://www.fsa.usda.gov/nc/images/computer.jpg
nu skal der spilles countestrike til solen står op.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-03 19:06

Platte Povl skrev:

>hej jer er 14 år og har lige købt en computer.

Platte Povl skrev også i headerne:

Tllykke med dit setup med FreeBSD. Du må være en ret avanceret
guttermand der sådan i teenageårene kan håndtere det et par dage
efter at du har fået din første computer.

--
Bertel

Fra : Kent Friis

Dato : 22-11-03 20:04

Den Sat, 22 Nov 2003 19:05:44 +0100 skrev Bertel Lund Hansen:

>Platte Povl skrev også i headerne:

>Tllykke med dit setup med FreeBSD. Du må være en ret avanceret
>guttermand der sådan i teenageårene kan håndtere det et par dage
>efter at du har fået din første computer.

Nu skal han jo ikke først kæmpe med at af-lære gamle windows-vaner,
som mange andre må kæmpe med, det giver ham et stort forspring.

Iøvrigt stod der ikke noget om at det er hans første.

Mvh
Kent

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 22-11-03 20:24

Bertel Lund Hansen wrote:

> Platte Povl skrev også i headerne:

> Tllykke med dit setup med FreeBSD. Du må være en ret avanceret
> guttermand der sådan i teenageårene kan håndtere det et par dage
> efter at du har fået din første computer.

Yep, og søger man lidt på vores "lille" 14-årige ven på google-groups, så
falder man sq over en helvedes masse ting og sager som vores "lille"
14-årige ved ALT om.. Men vores "lille" 14-årige ven aner ikke noget af det
mest simple, nemlig hvordan man sikrer sin comp, når man går fra den ??..
MEGET underligt !

//Allan..

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 23-11-03 19:21

In article <3fbf8601$0$9736$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Platte Povl wrote:
> hej jer er 14 år og har lige købt en computer. hvordan får jeg min
> computer til at være sikker når jeg er til lanparty og er på toilettet
> f.x. eller et andet sted henne.

Hvad var formålet med dette indlæg Poul?

Fra : Platte Povl

Dato : 23-11-03 19:56

Christian E. Lysel wrote:

> Hvad var formålet med dette indlæg Poul?

aner det ikke. min nabos søn skrev det.