9800SE Softmod
Fra : sharky

Dato : 22-11-03 14:43

Hvor skal det stå i rivatuner ?

Kan jeg ikke se det andre steder ?

Jeg har brugt den til catalyst 3.7. Hvis det ikke virker med den, kan det
så ske at virke med 3.9 ?

På forhånd tak.

Fra : SA

Dato : 22-11-03 23:36

> Hvor skal det stå i rivatuner ?
>
> Kan jeg ikke se det andre steder ?
>
> Jeg har brugt den til catalyst 3.7. Hvis det ikke virker med den, kan
det
> så ske at virke med 3.9 ?

Download omega driverne fra www.omegacorner.com
Under installationen , siger du ja til at aktivere 9800SE 8 pipelines hack.

Derefter kan du se i rivatuner, om dit kort har 8 pipelines, eller stadig 4.
Ellers så kør 3dmark2003 , hvis hacket virker skulle du gerne få over 5000
point.

Hvis du får artifacts (som du ikke kan leve med) i denne test, så virker de
sidste pipelines desværre ikke, og du bliver nødt til at geninstallere
driverne UDEN hack.

Fra : sharky

Dato : 23-11-03 01:31

> Derefter kan du se i rivatuner, om dit kort har 8 pipelines, eller stadig
4.

Efter R350 i Rivatuner står (8x1). Jeg går ud fra at det betyder 8
pipelines. Jeg får også bedre 3dmark03, men der er fejl.

Kan man ikke bare ned-clocke core og ram hastighed så ? Det giver jo højst
sandsynligt stadig mere end med 4 pipes ?

Fra : SA

Dato : 23-11-03 10:27

> Efter R350 i Rivatuner står (8x1). Jeg går ud fra at det betyder 8
> pipelines.

Ja det gør det :)

> Jeg får også bedre 3dmark03, men der er fejl.
> Kan man ikke bare ned-clocke core og ram hastighed så ? Det giver jo højst
> sandsynligt stadig mere end med 4 pipes ?

Du har ret i at du kan clocke en del ned og stadig have bedre performance
med 8 pipres, desværre tror jeg ikke det vil hjælpe dig af med fejlene.

Det som du kan gøre istedet er at køre med kun 4 pipes og så tilgengæld
overclocke... Det plejer at være nogle pænt hurtige hyundai ram kredse på de
kort, de burde kunne klare op imod 350 mhz hvis jeg ikke husker helt galt.

Fra : sharky

Dato : 23-11-03 14:32

> Du har ret i at du kan clocke en del ned og stadig have bedre performance
> med 8 pipres, desværre tror jeg ikke det vil hjælpe dig af med fejlene.

Ja ok.

> [...]
de
> kort, de burde kunne klare op imod 350 mhz hvis jeg ikke husker helt galt.

Ok, det er et Hercules 9800SE All In Wonder. Det er vidst samsung 3.3 ns
ram, og det skulle som du også skriver vidt kunne clockes pænt