Andet multimedie
bentjuul 3670
Sort I Indesign
Fra : Anker Norup

Dato : 22-11-03 20:59

Hej NG,

Jeg har fået et problem I Indesign med den indbyggede sorte farve. (Den der
I farveprøveboksen er omgivet af hårde klammer og skal være 100% sort) Den
fremstår ikke længere som sort men nærmest meget mørkegrå. Jeg forstår det
ikke helt, da det ikke er problem, jeg tidligere har haft?

Mvh. Anker

Fra : Mic Holm

Dato : 22-11-03 13:49

Juster din skærm?

--M

Fra : Misser007

Dato : 27-11-03 11:50

> [...]
> fremstår ikke længere som sort men nærmest meget mørkegrå. Jeg forstår det
> ikke helt, da det ikke er problem, jeg tidligere har haft?

Er den mørkegrå eller sort, når du udskriver den på din printer????

--
Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700
Teleselskab: TDC