Andet multimedie
bentjuul 3670
S: Digitizer
Fra : Mic Holm

Dato : 22-11-03 00:33

Jeg er i tvivl om dette er den rigtige gruppe, men grafikere læser nok ikke
dk.edb.hardware grupperne, derfor....

Jeg har en Intuos GD-1212-R digitizer til salg. Det er den helt store (12x12
tommer tegneareal), med seriel interface. Nypris ca. 6000.-

Den er i perfekt stand. Den kører fint på nye operativsystemer, som OSX og
Win XP. Der findes også drivere til ældre operativ systemer.

Sælges for 2500.- og befinder sig i Vanløse.

Venlig hilsen

Mic(a)Holm.org
Mobil 2068 2620

Fra : Morten Lind

Dato : 22-11-03 01:37

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote:

> [...]
> Win XP. Der findes også drivere til ældre operativ systemer.
>
> Sælges for 2500.- og befinder sig i Vanløse.

Gider du smide et link til yderligere oplysninger?
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Mic Holm

Dato : 22-11-03 10:08

Der er noget her:

http://www.micropace.com/Products/WAC/Intuos.htm

Jeg har den der hedder Intuos 12x12 (den næst-største) i serial versionen,
som muligvis kun virker på PC.

--Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 02:03

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev :

>Jeg er i tvivl om dette er den rigtige gruppe, men grafikere læser nok ikke
>dk.edb.hardware grupperne, derfor....

Næh, men er de interesseret i at købe noget, så læser de i
markedsgrupperne, hvor al handel foregår.

Du kan læse om de danske nyhedsgrupper på http://usenet.dk og en
oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl og har du spørgsmål om brugen af de
danske nyhedsgruppen stilles i news:dk.velkommen
--
Knud

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-11-03 11:13

Nu vi er inde på digitizere, er der så nogen der ved om man kan købe den der
"folie" der er på overfladen af selve tegnefeltet i løsvægt ? Min har på en
eller anden måde lidt overlast, og så er den ikke så god at tegne på. Jeg
har dog vendt den så jeg nu bruger bagsiden, men det ville være rart at vide
om en ny kan anskaffes.

Kim Larsen

Fra : Mic Holm

Dato : 22-11-03 12:31

Hmmm, min kone har besluttet at vi skal beholde digitizeren - hun har vist
fundet sin ungdoms tegne-gen.

Beklager.

//Michael