Love actually
Fra : Heidi

Dato : 21-11-03 23:13

Nogen som har set den, og hvad synes i?
Jeg var solgt og kneb en tåre eller tre
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Jens Thomsen

Dato : 22-11-03 21:32

Heidi wrote:
> Nogen som har set den, og hvad synes i?
> Jeg var solgt og kneb en tåre eller tre

Ganske morsom debutfilm. Jeg synes ikke, at den formår at gribe én lige så
stærkt som de film, instruktøren tidligere har arbejdet på (Fire bryllupper
og en begravelse, Notting Hill, Bridget Jones' dagbog). Den spreder sig
simpelthen over for mange ligeværdige historier til at kunne nå i dybden med
nogle af dem. Jeg brød mig især ikke om historien med Hugh Grant. Her
virkede humoren tyndslidt og ude af stand til at redde klichéerne hjem. Til
gengæld var historien med Bill Nighy som illusionsløs, selvironisk musiker
hyleskæg. Han var helt klart filmens store lyspunkt for mig. Desværre var
det så også den del, der nok havde mindst med temaet at gøre. Men alt i alt,
så synes jeg, at man er fint underholdt undervejs.

MVH
Jens

Fra : PerX ...

Dato : 24-11-03 21:32

In article <bpm2m9$1p9402$1@ID-64059.news.uni-berlin.de>,
xNOSPAMx@fjomp.com says...
> Nogen som har set den, og hvad synes i?
> Jeg var solgt og kneb en tåre eller tre

Er den realistisk eller? Ender det godt?

Fra : Heidi

Dato : 24-11-03 21:49

PerX ... wrote:
> In article <bpm2m9$1p9402$1@ID-64059.news.uni-berlin.de>,
> xNOSPAMx@fjomp.com says...
>
> Er den realistisk eller? Ender det godt?

Realistisk ved jeg ikke om man kan kalde den - jo nogle af
historierne er nok, men andre er sikkert ikke.
Om den ender godt kommer nok an på hvordan man ser på
det - der er jo 9-10 historier flettet ind i hinanden, og ikke alle
får hinanden i enden
(Var lidt i tvivl hvor meget du vil have afsløret, men hvis du vil
have flere detaljer må du jo sige til...)

Fra : PerX ...

Dato : 25-11-03 02:27

In article <bptqs9$1rsejv$1@ID-64059.news.uni-berlin.de>,
xNOSPAMx@fjomp.com says...

> [...]
> får hinanden i enden
> (Var lidt i tvivl hvor meget du vil have afsløret, men hvis du vil
> have flere detaljer må du jo sige til...)

Var bare lidt nysgerrig. Jeg ser normalt ikke romantiske film :)