LOTR Collector's Box Set... forsinket udgi~
Fra : Morten Hansen

Dato : 21-11-03 20:53

Hej

Jeg har bestilt Ringenes Herre Box set med bonus dvd og Gollum figur, men
har ikke fået den endnu. Der hvor jeg har bestilt box settet siger de at den
først er udkommet idag (og ikke den 18-11-2003), på grund af en fejl på
coveret. Kender nogen noget til den "historie"???
Dagene er lidt vel lange når man går og venter på den rigtige udgave af de
to tårne.
Ses den 17 December.
Hilsen Morten

Fra : Kong Kent

Dato : 21-11-03 20:58

> [...]
> først er udkommet idag (og ikke den 18-11-2003), på grund af en fejl på
> coveret. Kender nogen noget til den "historie"???

Nopz. Da jeg købte min "almindelige" 4-disk version ved min lokale dvd-butik
til 449,- havde han skam også den "store" pakke med Gollum-figuren stående.
Jeg kiggede lige kort, og kom så i tanker om, at jeg ikke havde den med de
to gamle konger fra LOTR:FOTR og besindede mig så til standard-udgaven af
LOTR:TTT Ext.Ed.

Så det må være noget fis de fortæller dig.

Har dog talt med en ejer af et internet-firma der også leverer dvd-skiver,
og han bekræftede overfor mig, at han først fik sine LOTR:TTT Ext.Ed. skiver
(både den alm. og Gollum-Edition) i dag, fredag. Hans leverandør var ganske
simpelt ikke leveringsdygtig selvom de havde en aftale, så måske samme
problem har ramt det firma du har bestilt hos. Kan være en forklaring...

> Ses den 17 December.

Hvor? Jeg ser den i Hjørring Biocenter ( www.hjbio.dk )

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-11-03 21:05

"Morten Hansen" <moh@post10.tele.dk> skrev:

> [...]
> settet siger de at den først er udkommet idag (og ikke den
> 18-11-2003), på grund af en fejl på coveret. Kender nogen noget

Den er god nok. Der har været problemer i hele Skandinavien med sættet
med figuren.

Den æske Kong Kent har haft set har formentligt været en promo og altså
bare en tom æske.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten Hansen

Dato : 21-11-03 21:10

> [...]
> med figuren.
>
> Den æske Kong Kent har haft set har formentligt været en promo og altså

Tak
Ja der nok ikke andet at gøre end håbe at jeg kan få den udleveret på
posthuset imorgen.

Fra : Kong Kent

Dato : 21-11-03 21:14

> Den er god nok. Der har været problemer i hele Skandinavien med sættet
> med figuren.
>
> Den æske Kong Kent har haft set har formentligt været en promo og altså
> bare en tom æske.

Ja, det kan jeg ikke afvise. Jeg spurgte ham nemlig ikke, men så kun lige
ind på figuren. Han havde også en masse andet promo-materiale
(klistermærker, små action-figurer, plakater etc.) hængende til at fejre
udgivelsen af Ext.Ed.

Oh well. I legetøjsfanatikere må bare væbne jer med tålmodighed. Har selv
set den igennem to gange nu (først filmen, så med skuespillerens
kommentarer) - og er i gang med den for tredje gang (m. PJ, Fran og Boyens
kommentarer) og I kan roligt glæde jer! Det er RIGTIG godt. Ikke bedre end
LOTR:FOTR Ext.Ed. men helt sikkert på samme høje niveau!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Hansen

Dato : 21-11-03 21:34

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kommentarer) og I kan roligt glæde jer! Det er RIGTIG godt. Ikke bedre end
> LOTR:FOTR Ext.Ed. men helt sikkert på samme høje niveau!

Hej Kent
Det er nu ikke så meget gollum figuren, men mere den ekstra cd jeg ønsker at
se.Min hustru syntes for øvrigt at jeg burde nøjes med den udgave af TTT som
jeg nu engang har købt.Men hun kan nu heller ikke forstå at jeg med stor
iver læser bøgerne ca hvert andet år.

Fra : Martin Møller

Dato : 21-11-03 21:53

> [...]
> kommentarer) og I kan roligt glæde jer! Det er RIGTIG godt. Ikke bedre end
> LOTR:FOTR Ext.Ed. men helt sikkert på samme høje niveau!

Har du så også tjekket easteregget med gollum? Hylende morsomt*G*

Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-03 22:23

Martin Møller wrote:

> Har du så også tjekket easteregget med gollum? Hylende morsomt*G*

Jeg ved ikke hvorfor, men det får ikke mig til mere end at smile.

Den fra sidste års MTV ting, med The Council Of Elrond, synes jeg var
sjovere.

Fra : Kong Kent

Dato : 21-11-03 22:53

> Har du så også tjekket easteregget med gollum? Hylende morsomt*G*

Naturligvis. Det var det første jeg gjorde da disk 1 røg i maskinen. Jeg så
dog den oprindeligt for laaang tid siden, netop da MTV havde deres Movie
Award direkte på kanalen. På daværende tidspunkt var det *HYYYYYLENDE*
morsomt, for da var det totalt uventet.

Her i tirsdags vidste jeg jo udmærket at den var der, så mens den stadig fik
mig til at grine, så var det ikke nær så meget som da jeg så den direkte.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 24-11-03 16:57

> [...]

fik
> mig til at grine, så var det ikke nær så meget som da jeg så den direkte

Selvom jeg er stor LOTR fan synes jeg godt nok ikke at det klip er særlig
sjovt... De trækker den alt for langt ud efter min mening, så man til sidst
næsten sidder og er helt pinlig over at være fan
Den fra sidste år, DEN var sjov!

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-11-03 17:36

Peter (8464) wrote:

> [...]
> sjovt... De trækker den alt for langt ud efter min mening, så man til sidst
> næsten sidder og er helt pinlig over at være fan

Jeg troede jeg var den eneste der havde det sådan...

/David

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-11-03 21:22

Peter (8464)'s utterance expressed in

> [...]
> særlig sjovt... De trækker den alt for langt ud efter min mening, så
> man til sidst næsten sidder og er helt pinlig over at være fan

Tjaa. jer er kæmpe Tolkien-fan og har det lige omvendt. Jeg
synes Gollum-joken var for sjov, men at den med piercingen
i FOTR var direkte pinlig. Jeg grinte da - jovist, men kun
første gang jeg så den.

hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 21:40

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaa. jer er kæmpe Tolkien-fan og har det lige omvendt. Jeg
> synes Gollum-joken var for sjov, men at den med piercingen
> i FOTR var direkte pinlig. Jeg grinte da - jovist, men kun
> første gang jeg så den.

Fuldstændig enig - var færdig af grin over Gollum. Prins Albert var sq da
for flad... Men det er vel én af de ting man aldrig bliver enig om :)

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 25-11-03 00:26

>Tjaa. jer er kæmpe Tolkien-fan og har det lige omvendt. Jeg
>synes Gollum-joken var for sjov, men at den med piercingen
>i FOTR var direkte pinlig. Jeg grinte da - jovist, men kun
>første gang jeg så den.

nEMLIG! jEG SYnes Prins Albert-tingen var temmelig malplaceret og
var for plat til sådan placering på Tolkiens værk (!). Det
harmonerer ikke særlig godt med den flotte indpakning med smukke
Alan Lee-tegninger etc. Så skulle det ihvertfald have været "gemt"
noget bedre.

Dagens lærestreg til mig selv: Man skal huske at slå Caps Lock fra.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-11-03 21:23

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev:

> Den er god nok. Der har været problemer i hele Skandinavien med
> sættet med figuren.

Og her er lidt info
http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=74995&ci=183

--