Valhalla - forskel på 1 og 2 disc udgaver
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-11-03 18:24

jeg har købt 1 disc udgaven.... dejlig nostalgisk gensyn, men jeg må
indrømme at prisen for 2 disc udgaven er lige lovlig pebret i forhold til
hvad man får - men ok, jeg er heller ikke super Valhalla nørd.... nå til mit
spørgsmål - er der forskel rent filmmæssigt på de 2? - 1 disc udgaven er 4:3
og kun i stereo - godt nok Dolby Digital - er der kræset mere for 2 disc
udgaven i form af 5.1 og 16:9 eller er det det samme for dem begge?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 20:45

On Fri, 21 Nov 2003 18:23:30 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og kun i stereo - godt nok Dolby Digital - er der kræset mere for 2 disc
>udgaven i form af 5.1 og 16:9 eller er det det samme for dem begge?

Herlig, herlig nostalgi!
Jeg har købt 2-disc-versionen - og den og også i 4:3FF og med DD2.0
Der har været en længere tråd fra den 14. november:
"Valhalla DVD (2-disc) - Er den god?"
http://tinyurl.com/w0wv

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 20:55

On Fri, 21 Nov 2003 20:44:49 +0100, Niels Frederiksen
<usenet_snabel_frederiksen_punkum_cc> wrote:

> [...]
>Jeg har købt 2-disc-versionen - og den og også i 4:3FF og med DD2.0
>Der har været en længere tråd fra den 14. november:

Hov, glemte lige:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11527
Der er en beskrivelse af indholdet på disk 2.

--
Niels