OT: Lige lidt fredags spas
Fra : Soren Lindholt

Dato : 21-11-03 10:51

http://a8.cpimg.com/image/80/FB/12467328-39bf-01A40148-.jpg

mvh Søren
Skal vi aldrig ud og KØRE??

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-11-03 12:58

Soren Lindholt wrote:

> http://a8.cpimg.com/image/80/FB/12467328-39bf-01A40148-.jpg

*lol*

> mvh Søren
> Skal vi aldrig ud og KØRE??

Jow, jeg vil gerne, men jeg har jo et pokkers bøvl med den bøjede
skiftegaffel på MTX'eren. Cross-Jan har fået 3 forkerte fra Honda, og har
nu givet op fordi det vist koster 150,- hver gang - så det forstår jeg
egentlig godt. Han foreslog at jeg prøvede en anden forhandler, så nu
prøver jeg hos Special og håber på at de har mere held med det.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-11-03 00:13

Orv, se hvad davidsilverspares skrev:
___________________________
|Hello
|Thank you for your e-mail.
|
|We have the L/H selector fork in stock @ 15.00 GBP.
|Postage - 2.00 GBP.
|Total including VAT and postage is 19.98 GBP.
|__________________________

Nu har jeg lige bedt dem om at dobbeltchecke, og hvis det viser sig at være
den rigtige, så er jeg dæleme glad!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-11-03 15:58

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse
> http://a8.cpimg.com/image/80/FB/12467328-39bf-01A40148-.jpg

LOL

> mvh Søren
> Skal vi aldrig ud og KØRE??

Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne? Kun
æggeskaller tilbage.

Mvh Thomas

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-11-03 16:16

> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne? Kun
> æggeskaller tilbage.

Jeg kører da også stadig... Efteråret er jo dejligt mildt i øjeblikket

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-11-03 16:30

> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne?

I løbet af denne uge har jeg da mødt en GS500 og en SV650 på vejene, så helt
forsvundet er de altså ikke. Men det kan jo godt ske at det bare er
nordjyderne der er så vanvittige at køre på deres dyrt indkøbte cykel i det
ringe vejr vi har haft den sidste uges tid.

Den eneste grund til at jeg stadigvæk kører MC, er at jeg ikke har kunnet
tage mig sammen til at lappe min trædecykel.
--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Pedersen

Dato : 22-11-03 12:45

> [...]
det
> ringe vejr vi har haft den sidste uges tid.

en SV650S, det kunne godt være mig, jeg holder mig ikke tilbage bare pga.
lidt regn, der skal mere til at stoppe mig, fx. at forsikringen siger at jeg
ikke må køre mere :(
Men ja, der er ikke mange cykler tilbage på vejene, heller ikke her i
Nordjylland

Næste weekend ryger cyklen i vinterhi, så har den fået strukket benene nok i
år og der er en mindre mc på de nordjyske veje.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-11-03 15:09

> en SV650S, det kunne godt være mig, jeg holder mig ikke tilbage bare
> pga. lidt regn, der skal mere til at stoppe mig, fx. at forsikringen
> siger at jeg ikke må køre mere :(

Hvis din nummerplade starter med EM, så var det højst sandsynligt dig jeg
holdte ved siden af i krydset omkring Føtex i silende regnvejr her for nogle
dage siden. Du kørte ligeud, og jeg skulle til venstre.

> Men ja, der er ikke mange cykler tilbage på vejene, heller ikke her i
> Nordjylland

Næh, ikke det vilde, og jeg overvejer også snart at få min cykel klargjort
til vinteren og få den opstaldet.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Pedersen

Dato : 23-11-03 09:24

> [...]
nogle
> dage siden. Du kørte ligeud, og jeg skulle til venstre.

Jep, det var mig. Var det silende regnvejr, var det ikke bare lidt skodvejr
og ikke så slemt endda?

> Næh, ikke det vilde, og jeg overvejer også snart at få min cykel klargjort
> til vinteren og få den opstaldet.

Jep, den tid kommer beklageligvis tættere og tættere. Men man har jo også
nået at køre et par km. denne sæson, dem må man leve højt på til næste
sæson.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-11-03 18:01

> Jep, det var mig. Var det silende regnvejr, var det ikke bare lidt
> skodvejr og ikke så slemt endda?

Mine bukser nåede da at blive gennemblødt på den korte strækning jeg har
hjem (~1km). Om morgenen havde det ikke regnet, så jeg gad ikke at tage
mc-bukserne på for den lille tur. Men det er jo heller ikke noget problem at
skifte bukser når man er hjemme.

Her i weekenden har jeg fået fikset min trædecykel, så nu behøver jeg ikke
tage MC'en mere. Den er godtnok også blevet beskidt efter blot en uge i
regnvejr. Den bliver nok vinterklargjort og opstaldet inden for de næste par
uger. Så håber jeg bare at der kommer nogle tørvejrsdage med rimelige
plusgrader, så jeg kan få skiftet olie og kørt MC'en ned til
vinteropstaldning, så jeg ikke spolerer udseendet på min vask+voksning. Den
skulle jo gerne se nydelig ud når den tages frem til februar.
Det er også noget pis at vaske motorcykel udendørs, hvis det er under
frysepunktet eller tæt på. Jeg har før prøvet at vandet frøs til is på
lakken, så der kom et fint lag is over det hele.. Så er det jo ikke nemt at
vaske noget.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Per P.

Dato : 22-11-03 16:10

"Martin Pedersen" <martin@SLETDETHERthorgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke må køre mere :(
> Men ja, der er ikke mange cykler tilbage på vejene, heller ikke her i

Halløj nordjyder

Hvis i møder en hvid Suzuki GS450 med to hella 2000 projektører en kæmpe
vindskærm (læs=lexanplade), kopholder i rust, mashonitplader foran benene,
vinterluffer på styret, king&queen sæde med nakkestøtte fra en Skoda 105 som
ryglæn og gule sidetasker.............så´ det miiiig.......på Guuuuumse.

(kan evt. synges på den velkendte Kaj og Andrea sang som ender med SÅ´
DET´MIIIIIG....ANDREAAAAA, men sørg lige for at der ikke er nogen omkring
dig. De ved ikke hvad der foregår....)

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat feb 2002: Det der.. det holder sgu nok........

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-11-03 17:50

Per P. wrote:

> Hvis i møder en hvid Suzuki GS450 med to hella 2000 projektører en kæmpe
> vindskærm (læs=lexanplade), kopholder i rust

*ROFL*

>, mashonitplader foran benene,
> vinterluffer på styret, king&queen sæde med nakkestøtte fra en Skoda 105
> som ryglæn og gule sidetasker.............så´ det miiiig.......på
> Guuuuumse.

Jep, den cykel giver Custom-begrebet en helt ny betydning

Kører den stadig problemfrit?
--
mvh Jes Vestervang - med en nyvasket Fazer, der får lov til at køre en måned
endnu, hvis vejret holder. MTX'eren skulle gerne på hjulene inden Fazeren

Fra : -V-

Dato : 21-11-03 16:30

Thomas Hjort wrote:
> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne?
> Kun æggeskaller tilbage.

Nja, hvem var det så der lavede wheelie på Nørrebrogade ud for Sjællandsgade
for nogle timer siden?

Sort cykel, sort dragt, Shoei-hjelm.
Københavns helt egen Ghostrider?!

-V-

Fra : Bjørn S

Dato : 21-11-03 18:05

"-V-" skrev
> Nja, hvem var det så der lavede wheelie på Nørrebrogade ud for
Sjællandsgade
> for nogle timer siden?
>
> Sort cykel, sort dragt, Shoei-hjelm.
> Københavns helt egen Ghostrider?!

Tony ???? Er du nu blevet sur på en knallert igen ? ? ? *GG*

--
/Bjørn

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 21-11-03 17:29

Hej Thomas!

> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne?

Jeg kører stadig og specielt I går fik jeg da kørt en del MC-kilometer: Men
jeg kan kun give dig ret... De er næsten alle væk! (selv hér i det mørke
nordjylland).
Men ligesom trækfuglene, så kommer de heldigvis tilbage igen, når solen
atter opheder landet til mere end ca. 20 grader celcius.

Hilsen
Lars

Fra : Moller

Dato : 21-11-03 17:44

> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne? Kun
> æggeskaller tilbage.

Nogen af os prøver at undgå at møde dem lige for tiden.... men den larm
så blir spjætten nok sendt til syn *GGG* men hvis du køre ude omkring
Taastrup, Albertslund... så tag jer i agt når i høre et wræl fra en 2
takter, og ikke kan se hvor det kommer fra... :) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi , Dark Knight Of Disaster. hmmm, mon det er stavet
korect.
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 21:12

Moller skrev i meddelelsen <3fbe4044$0$240$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi , Dark Knight Of Disaster. hmmm, mon det er stavet
>korect.
> Suzuki GSF 1200 S

"korrekt" !

mvh
Orla

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 23-11-03 11:30

> Jeg køre da rundt i Kbh, men hvor filen er alle andre MC'ster henne? Kun
> æggeskaller tilbage.
>

> Mvh Thomas
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjahh.. Her i Odense er det lidt småt med æggeskaller, men llers har jeg kun
set de dersens off-road lignende tingetster futte rundt... Jo og så lige
nogel store gamle BMW'ere

Ang. mig selv, så lovede jeg mig selv og kæresten at den skulle staldes op,
når hun fik en knallert så hun kunne komme ud og passe hest, og det skete så
i fredags, så nu skal den staldes op for i år, med en grundig vask og
tørring, så er jeg klar til at skrue i den kolde vintertid, i fars skur med
varme

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen