Forbindelse mellem 2 isdn-telefoner
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 21-11-03 10:13

Hej,

Jeg vil gerne forbinde 2 isdn-apperater til hinanden uden brug af 'byliner',
dvs. det jeg skal bygge er vel sådan set en lille telefoncentral til ISDN,
men kun til 2 lokallinier.

afstanden mellem apperaterne behøver ikke være mere end et par meter.

nogle ider, links eller kommentare ?

/HHA

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 11:14

Jeg tror dit selvbyg projekt et sådan noget med 100- 1000 timer for at lave
ISDN layer 2-4 signalering i SW. Så hvis ikke det er for at du tager det som
en udfordting skal du nok kigge efter en færdig central. Siemens laver mange
chips til ISDN så kig forbi dem, hvis jeg husker korrekt så hedder det idag
Infioneon.

Mvh

Søren Nedergaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-11-03 13:57

"Soren Nedergaard" <nospam> skrev i en meddelelse
> Infioneon.

Infineon (stavemåde betyder jo en del hvis man skal google efter det)
Og jeg er enig i at man skal gå efter en færdig enhed. Analog telefoni er
nem at bikse sammen. ISDN er en kende sværere.

Fra : chr

Dato : 21-11-03 16:49

> [...]
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Een der husker og ikke ku dy sig

Mvh

Chr

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-11-03 17:48

"chr" <oz4dik@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Een der husker og ikke ku dy sig

hvad?

Fra : chr

Dato : 21-11-03 18:08

> [...]
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

2 analoge telefoner og 1 LasatII ISDN modem

Mvh

Chr

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-11-03 08:08

chr skriver:

> 2 analoge telefoner og 1 LasatII ISDN modem

Ja, og ?

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-11-03 17:48