eTrust EZ Armor
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 21-11-03 10:03

Hej,
har lige set tilbuddet om ovenstående program gratis i et år. Hvordan er
erfaringerne med det i forhold til f.eks. en pakke med de tre gratis
ZoneAlarm/AVG/Pop-Up Stopper ?

Det kunne vel give nogle performancemæssige fordele at skulle nøjes med eet
program istedet for tre? Men er det et godt nok produkt?

Rune

Fra : Nic

Dato : 21-11-03 20:12

Eneste jeg lige kan se er at firewall-delen ligner zonealarm mistænkeligt meget :)

Fra : Anders P

Dato : 22-11-03 11:48

"Rune Bjerregaard" <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> skrev i en meddelelse news:bpkkcl$1oth5u$1@ID-151537.news.uni-berlin.de...
> [...]
>
> Det kunne vel give nogle performancemæssige fordele at skulle nøjes med eet
> program istedet for tre? Men er det et godt nok produkt?

Jeg har ledt lidt på nettet, men kan ikke finde et sted hvor man kan få det program gratis i et år, kun i en måned. Har du et link?

Anders

Fra : Nic

Dato : 22-11-03 13:17

http://www.my-etrust.com/microsoft/