Korsetter
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-11-03 04:01

Ville det at pigerne gik med korsetter gøre at de måtte tænke mere over
hvad de spiste, og ville det ikke også kræve at de fik mere motion?

Så at kvinderne bliver sunder på trods af at de går med korset?

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 21-11-03 15:52

"Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Ville det at pigerne gik med korsetter gøre at de måtte tænke mere over
> hvad de spiste, og ville det ikke også kræve at de fik mere motion?
>
> Så at kvinderne bliver sunder på trods af at de går med korset?

Ja måske også en idé til os mænd

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-11-03 18:54

"Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ville det at pigerne gik med korsetter gøre at de måtte tænke mere over
> hvad de spiste, og ville det ikke også kræve at de fik mere motion?

Hvorfor skulle er korset få en til at tænke mere over det?
Korsetter fås i alle mål og snøres, så de passer til kroppens størrelse.

Mvh. Lisbeth

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-11-03 20:06

> Ville det at pigerne gik med korsetter gøre at de måtte tænke mere over
> hvad de spiste, og ville det ikke også kræve at de fik mere motion?

Prøv at gå med et lidt for stramt bælte en enkelt dag, og fortæl så om du
tænker mere over hvad du spiser, eller om det hele bare er lidt træls.

Mvh Maria

Fra : Pia J

Dato : 21-11-03 21:01

> tænker mere over hvad du spiser, eller om det hele bare er lidt træls.
>
> Mvh Maria

LOL - ja så vidt jeg ved dyrkede kvinderne i de forgangne århundreder heller
ikke særlig meget motion.

:Pia

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-11-03 01:32

On Fri, 21 Nov 2003 04:00:57 +0100, Peter Ole Kvint
<"<dsl90720"@vip.cybercity.dk>> wrote:

>Ville det at pigerne gik med korsetter gøre at de måtte tænke mere over
>hvad de spiste, og ville det ikke også kræve at de fik mere motion?

Et pænt meget fucked up spørgsmål... Hvor vil du hen med det?

Hans Pedersen, Esbjerg.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 22-11-03 05:32

Hans Pedersen wrote:

> Et pænt meget fucked up spørgsmål...

fucked up, hvad betyder det?

Værd venlig at lægge forklaringen i dette links
http://da.wikipedia.org/w/wiki.phtml?title=Fucked_up&action=edit

> Hvor vil du hen med det?

Jeg forsøger at belyse emnet fra alle sider:
http://da.wikipedia.org/wiki/Korset

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-11-03 09:15

> Jeg forsøger at belyse emnet fra alle sider:
> http://da.wikipedia.org/wiki/Korset

Det er da en umanerlig broget gang blandet vrøvl. Noget er historisk
korrekt, og så kommer der lige en gang teser, der er helt umulige, og hvor
forfatteren bestemt ikke har sat sig ind i emnet - uvidende og dum, med en
masse gætterier. Der er for meget mand/fetich over det til at det bliver
læseværdigt. Find en anden forfatter, der ved noget om emnet - og hold
slankekure ude af det. Korsetter har ikke noget med slankekure at gøre.

Mvh Maria

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-11-03 09:07

> Værd venlig at lægge forklaringen i dette links

Vil du ikke være så venlig at respektere, at denne gruppe er beregnet til -
debat i denne gruppe. Den er ikke beregnet til at fiske efter forfattere og
indlæg til andre webtjenester.

Du kan læse mere om nyhedsgrupperne og brug af samme på denne side:
http://www.usenet.dk/

Mvh. Lisbeth