Køb af grafikkort til ny maskine
Fra : Olsen

Dato : 20-11-03 17:32

Hej.
Ja jeg ved godt det har været oppe 1000 gange før, men min nye
Puter skal mest bruges til almindelig kontorarbejde og meget grafik,
meget få spil, den indeholder:Barton 2500+ og 2x 512 DDR Pc 3200
og er med XP Pro styresystem, hvad for et grafikkort skal jeg putte i den
for
at få en god og hurtig ydelse, så billigt som muligt helst ikke over en
tusse.

Ps. Den jeg bruger nu sidder der et MSI Geforce2 MX/MX-400,
Athlon 800 mhz 512 mb ram i,og ja den er sku snart for langsom at bruge
mvh Mogens.

Fra : SA

Dato : 20-11-03 19:02

> [...]
> for
> at få en god og hurtig ydelse, så billigt som muligt helst ikke over en

Jamen prøv at søge lidt på edbpriser.dk.
Jeg ville satse på et radeon 9600 (evt. pro).
Det kan bruges til spil, og det har en bedre billedkvalitet end nvidia kort
hvilket du sikkert vil sætte pris på i grafisk arbejde.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-11-03 19:04

"Olsen" <m2olsenSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ps. Den jeg bruger nu sidder der et MSI Geforce2 MX/MX-400,
> Athlon 800 mhz 512 mb ram i,og ja den er sku snart for langsom at bruge

I følge www.edbpriser.dk så er der et Matrox Millennium G550 Dual-DVI + RGB
Bulk AGP / 32MB DDR / 2048x1536 / G550 til 789 kr. og det er et godt bud
på dit ønske.

Kim Larsen

Fra : Olsen

Dato : 20-11-03 20:17

m2olsen@tdcadsl.dk
"Kim Larsen" <mythos_Target@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Olsen" <m2olsenSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
KLIP hvad for et grafikkort skal jeg putte i den

Ok jeg kikker lidt på dem
mvh Mogens.