Shapes
Fra : Kasper

Dato : 21-11-03 00:44

Hey

er det ikke muligt at få events på en Shape i VB 6 ??

jeg mangler at når jeg trykker på den og flytter det, skal shapen flytte og
retunere X,Y

Kasper

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 20-11-03 15:56

"Kasper" <RepzakRemoveme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det ikke muligt at få events på en Shape i VB 6 ??

Nej - brug en f.eks. PictureBox, hvis du vil have events.

Jens Vestergaard
(adr i dette indlæg er ikke gyldig)
Døgnets jernbanenyheder på http://www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Kasper

Dato : 22-11-03 18:44

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> wrote in message
> "Kasper" <RepzakRemoveme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Nej - brug en f.eks. PictureBox, hvis du vil have events.

Fandt ud af at ligge en shape i en picture box, og så regne på
kordinaterne...

men så kom det næste problem, gemme et picture med shapes i... )):

Fandt heldigvis en class der var skrevet der kunne gemme det man ser af både
skærmbillede, form, object.... pretty nice... hvis nogle er interasseret, så
poster jeg da den.. Kasper

Fra : Jesper

Dato : 22-11-03 16:59

> Fandt heldigvis en class der var skrevet der kunne gemme det man ser af
både
> skærmbillede, form, object.... pretty nice... hvis nogle er interasseret,

> poster jeg da den.. Kasper

Send bare....

Fjern nospam