Davidsilverspares?
Fra : Kenneth

Dato : 20-11-03 10:21

Hej

Er der nogle, der har købt hos dem? Hvor lang tid, er de om at levere?

Kenneth

Fra : MKS - 74

Dato : 20-11-03 10:29

On Thu, 20 Nov 2003 10:21:29 +0100, "Kenneth"
<newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> wrote:

>Hej

Hello mate..

>Er der nogle, der har købt hos dem?

Jepper en hel del,guldsted IMO...

> Hvor lang tid, er de om at levere?

Kommer an på om de har delen på lager (,det får du at vide når du
sender en forespørgsel) har de det så ca. 4-5 arbejdsdage IME.Taler du
bare nogenlunde engelsk så ring til dem,det er klart det bedste,men de
svarer også hurtigt på mail,vær så præcis som overhovedet muligt i din
beskrivelse af delene du ønsker og din model,og er du i tvivl så spørg
dem.Husk at der tilkommer porto og eng. moms = VAT på 17.5 % til de
priser de lister på deres HP

--
-Michael

Fra : Kenneth

Dato : 20-11-03 10:48

> [...]
> beskrivelse af delene du ønsker og din model,og er du i tvivl så spørg
> dem.Husk at der tilkommer porto og eng. moms = VAT på 17.5 % til de

Hej Michael

Jeg fik en mail, om tak for ordren og at prisen blev ***. Dagen efter var
pengene hævet. (13-11). Den 18-11 sender jeg en forespørgsel om, de har
sendt pakken, men har intet hørt. Så måske har de ikke varen på lager.

Kenneth

Fra : MKS - 74

Dato : 20-11-03 11:06

On Thu, 20 Nov 2003 10:47:35 +0100, "Kenneth"
> [...]

>Den 18-11 sender jeg en forespørgsel om, de har
>sendt pakken, men har intet hørt. Så måske har de ikke varen på lager.

Det kan godt ske - Men så har de altid oplyst mig om at den _ikke_ var
på lager og hvor lang tid lev. så ville tage,har du ikke fået oplyst
det så er det underligt.En mail afsendt d. 18-11 burde du have fået
svar på nu,jeg har aldrig ventet længere end 4-5 timer på e-mail
svar,send en mail mere,eller hvis du kan så ring og få det opklaret
ASAP.Er delene på vej,så burde den vel komme meget snart.

DSS fungerer på den måde at de opkøber res.delslagre ude omkring i
verden - sjovt nok også i DK,hvor jeg kender en forhandler der solgte
sit gamle restlager sidste år.Disse dele sælger de så - sædvanligvis
uhyre billigt,men sortimentet er naturligvis ikke komplet,disse dele
har de så "in-stock" og forsendelsen tager så sædvanligvis kun de 4-5
hverdage (= ca. en uge hvis det går over en weekend).Alle øvrige dele
til Honda-cykler kan de også skaffe direkte fra Honda,men det tager
noget længere tid,4-6 uger - men de har altid oplyst mig om at delen
ikke var in-stock=lagervare og lev.-tiden,disse dele sælger de så med
ca. 25% rabat i forhold til eng. udsalgspris = RRP = Recommended
Retail Price,hvilket stadig er billigere,men ikke helt så billigt som
de dele de har på lager.

Når man bestiller hos DSS er det bedst først enten at sende en
forespørgsel eller telefonisk at forhøre sig om priser,den præcise
dele man ønsker,fragt og leveringstid _inden_ man foretager en endelig
bestilling,så man har et relevant beslutningsgrundlag

Anyway - som sagt,en mail fra d. 18 skulle der være kommet svar på
nu,så send en mere eller ring...

--
-Michael

Fra : Kenneth

Dato : 21-11-03 09:40

> [...]
> dele man ønsker,fragt og leveringstid _inden_ man foretager en endelig
> bestilling,så man har et relevant beslutningsgrundlag

Hmmm, de gider åbenbart ikke snakke med mig. Sendte mail igår ved 12
tiden, og har stadig ikke hørt noget. Nå, jeg må blive ved ellers ringer jeg
derover.

Takker

Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 21-11-03 11:10

> Hmmm, de gider åbenbart ikke snakke med mig. Sendte mail igår ved 12
> tiden, og har stadig ikke hørt noget. Nå, jeg må blive ved ellers ringer
> [...]

Ja, det er jo typisk. Så ringer det på døren, og så er det UPS. Så varerne
er vel ankommet.

Kenneth

Fra : Peder

Dato : 20-11-03 19:22

Har købt rigtigt meget til min CB750 Four hos DSS - aldrig problemer; men
det er rigtigt som MKS-74 skriver, at enkelte stumper kan være i restordre.
Man kan i øvrigt downloade deres stocklist inden man bestiller.

/Peder
Kenneth <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Y40vb.39146$jf4.2032299@news000.worldonline.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 06:36

Hej

Jeg bestilte en værkstedshåndbog d.16/11 og fik den d.20/11

Hygge PD CBR1100