Råger
Fra : Jynis

Dato : 20-11-03 07:57

Der er en flok råger , der holder til i et par af mine højeste træer. Mellen
50 og 75 stykker. Men hvordan er det nu lige med deres ekskrementer, skader
de ikke træerne ?
I torsdags så jeg en lille folk silkehaler her. En kunde havde set en pæn
flok ved Rønde en uge før.
Indtil nu har jeg kun set enkelte kvækerfinker.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Knud N. Flensted

Dato : 20-11-03 20:10

Nej - rågeekskrementer skader ikke træerne.
mvh
Knud Flensted

Fra : Jynis

Dato : 26-11-03 09:09

Det er godt , så behøver jeg ikke at vælge , hvad jeg helst vil have.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Karsten

Dato : 28-12-03 13:56

vent til foråret , råger uger i flødesovs smager så lækker

Fra : Jynis

Dato : 28-12-03 21:35

Hej Karsten
Jeg tror det er som med ræven og røndebærene, min grund er for lille til at
drive jagt på , kun ca, 8000m 2. Jeg synes ikke det er så godt at skyde dem
på reden, måske de kun bliver anskudt. Kladtre der op, så skal jeg vist tabe
40kg . ført. Jeg må vist nøjes med grønsager uden flødesovse og rågeunger.
Men tak for tippet.
Mvh.
--
Jytte Petersen.