Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par amatørskud...
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 23:04

Hej

Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk

mvh. John

Fra : Søren Blom

Dato : 19-11-03 23:13

"JJ" <jj(snabela)43.dk> skrev
> Hej
>
> Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk

Generelt helt fine billeder.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per

Dato : 19-11-03 23:14

On 19 Nov 2003 22:04:24 GMT, JJsnabela wrote:

> Hej
>
> Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk
>
> mvh. John

Hej
den her dykkende rovfugl er godt nok godt fanget
http://www.barjo.dk/pages/IMG_7623.htm

--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : nyrup

Dato : 19-11-03 23:43

Det ligner næsten en fotomontage i Photoshop...
Men ellers ER de go' de billeder! - Påfuglen har "grafisk værdi", jeg er
imponeret; selvom... det er nok ikke det første billede der er taget af en
påfugl i den vinkel.-
mvh,
Lars-Peder

Fra : Per

Dato : 20-11-03 11:00

On Wed, 19 Nov 2003 23:42:49 +0100, nyrup wrote:

> Det ligner næsten en fotomontage i Photoshop...

Ja, det tænkte jeg også da jeg så det anden gang.
Må vi få løsningen?

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 16:09

Per <per.dk@mailBox.dk> wrote in news:dbthvxi5x7pa$.1tqhd562j6zmn.dlg@
40tude.net:

> Ja, det tænkte jeg også da jeg så det anden gang.
> Må vi få løsningen?

øhhhh......... a'hva - på hva'

mvh. john

Fra : Per

Dato : 20-11-03 16:14

On 20 Nov 2003 15:08:57 GMT, JJsnabela wrote:

> Per <per.dk@mailBox.dk> wrote in news:dbthvxi5x7pa$.1tqhd562j6zmn.dlg@
> 40tude.net:

> øhhhh......... a'hva - på hva'

Hvordan billedet er blevet til....... eller er det en fabrikshemmelighed

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 16:25

> Hvordan billedet er blevet til....... eller er det en fabrikshemmelighed

naåå...

jo ser du først tændte jeg kameraet, så gik jeg hen i nærheden af dyret og
så ......................................................

tilsidst lod jeg fotoshop lave et "web photo album"

er det hvad du søger? eller vil du også have exif-data for hvert foto )

mvh John

Fra : Olesen

Dato : 19-11-03 23:16

"JJ" <jj(snabela)43.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk

Ialt rigtig godt.
Men synes man kan se sig træt af
den evigt skarpe forgrund, og en diffus
baggrund (bevidst, javist).

Lidt for meget af det gode, eks.
på dette billede:

http://www.barjo.dk/pages/IMG_3197.htm

Selv dyrets bagparti er utydeliggjort.

Fra : O. Hansen

Dato : 20-11-03 09:01

"JJ" <jj(snabela)43.dk> wrote in message
> Hej
>
> Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk
>
> mvh. John

Flotte billeder. Du er gået dejlig "tæt på". Godt skudt.
/Ove

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-11-03 15:29

"JJ" <jj(snabela)43.dk> wrote in message
> Hej
>
> Et par "løse" skud - se: www.barjo.dk
Absolut fine billeder. Der er dog lige et par svipsere. Du bruger
overskriften "dyr", men er der et par billeder, der mere er af vegetabilsk
oprindelse. Laver du osse et album med planter/blomster?

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 16:14

> [...]
> overskriften "dyr", men er der et par billeder, der mere er af
> vegetabilsk oprindelse. Laver du osse et album med planter/blomster?

tak tak - jeg ved det godt -

kan jeg ikke bare sige at der sidder et par meget små dyr på bagsiden af
bladene

men måske jo - jeg har da et par gb blomster liggende.

mvh John