RIP MIchael Kamen
Fra : Lhs

Dato : 19-11-03 20:16

Måske OT men aligevel

RIP - for tidligt

Jeg husker bedst Michael Kamens geniale score for en rimelig film
(Highlander), hans last minute overtagelse af What Dreams May come fra
selveste Ennio Morricone der allerede havde skrevet et usædvanligt smukt
score der røg direkte i skraldespanden, hans samarbejde med Shane MacGowan i
nogle smukke ballader, og, nå ja meget meget mere.. You name it, Kate Bush,
Bryan Adams, Aerosmith, Metallica, Pink Floyd samt mange andre har nydt stor
glæde af Michael Kamens talent, han har kombineret den klassiske genre med
pop og rock ærligt, samt hans hyldest til Americana i Mr. Hollands Opus og
meget mere.

Forøvrigt besøg: http://www.michaelkamen.com/ som er et hæderligt site.

Lars HS

Fra : Casper

Dato : 21-11-03 14:22

On Wed, 19 Nov 2003 20:15:37 +0100, "Lhs" <shanefjern@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>pop og rock ærligt, samt hans hyldest til Americana i Mr. Hollands Opus og

CHOK!! Hvorfor har jeg først hørt om det nu? Det var et af de mere
sørgelige dødsfald

Magen til dygtig mand skal man lede (meget) længe efter. Jeg vil ikke
skrive en masse grådkvalt kondolence her (bruger hellere forum på hans
hjemmeside), men vil istedet give et link til imdb med hans "CV". Prøv
at kaste et blik på det... det er imponerende...

http://www.imdb.com/name/nm0004383/

R.I.P.

Mvh
Casper

Those who understand binary and those who don't...