Billeje for 20årige?
Fra : Karsten Thuen

Dato : 19-11-03 19:57

Hej...

Vi er en lille flok venner der meget gerne vil på sommerferie i en minibus. Men vi
kan ikke finde nogen der udlejer til 20årige. Aldersgrænsen er 21. Vi vil gerne
til Polen. Er der nogle der har en løsning på vores problem???
På forhånd tak!!!

Med venlig hilsen Karsten Thuen
(KFS Gymkredsen Århus - www.kfs.dk)

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.47.148.186)

Fra : Jimmi W.

Dato : 20-11-03 09:08

I kan prøve syd for grænsen, det er også meget billiger at leje der.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 20-11-03 10:06

On Thu, 20 Nov 2003 09:08:27 +0100, "Jimmi W."
<jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote:

>I kan prøve syd for grænsen, det er også meget billiger at leje der.
Husk dog at fortælle udlejer at i vil kører ud af landet med vognen,
og få det skrevet i kontrakten at i godt må kører ud af landet.
Det er ikke rart at stå på grændsen og blive afvist.
Når en udlejningsvogn kommer til en grændse kan toldere/politi/etc.
godt finde på at ringe til udlejer og spørge "Om vognen må kører ud af
landet ?" og er udlejer uvidende om at i ville ud af landet (og ind i
Polen), siger han jo nok "Nej", og tro mig, det er træls.

/Hans

Fra : Peter Kjær

Dato : 20-11-03 17:20

Husk dog at fortælle udlejer at i vil kører ud af landet med vognen,
og få det skrevet i kontrakten at i godt må kører ud af landet.

Hejsa,

Husk specielt på at fortælle at i skal til Polen, da mange udlejere ikke vil
have biler til østlande...nye som gammle

--
Ses,
Peter

Fra : Hans²°³°

Dato : 20-11-03 17:53

"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Husk specielt på at fortælle at i skal til Polen, da mange udlejere ikke vil
> have biler til østlande...nye som gammle

Hvad vil I der efter - de stjæler alt som ravne og I vil kunne stå "nøgne" efter "deres"
besøg