Ah, sikken herlig dag..på off-roaderen!
Fra : dots

Dato : 19-11-03 18:41

Ah, sikken herlig onsdag regnvejrsdag!
Og alt tøjet hænger derinde over brændeovnen og drypper.
Vi har været ude og køre onsdagsræs på stranden i tisseregnvejr og for
pokker vi svedte!
Først sand, dybt sand - siden store sten, der sku navigeres godt! Og
alligevel så smut, en stor glat én og retningen er en helt anden end
planlagt.
Et par stejle skrænter er heller ikke at kimse af, når man nu er der
Efter sten kommer der tang i lange baner og _store_ bunker af slagsen. Fuld
fart deruda' og PLUMP en extra dyb en og Honda går istå, med forhjulet dybt
plantet i havkompost. Et tråd og den er igang, men graver sig dybt ned ...
så jeg må af og trække dyret sidelæns for at komme fri.
Sandklitter i lange baner - op/ned i helt uberegnelige huller og pukler, hæ

Vi måtte også igennem skoven, fede skovstier med sving, bakker og det hele.
Muddermarkvej op til byen til noget mad og så var turen ovre for mig.

65 km sand, sten, græs og mudder og det var bare så godt til at ribbe op i
en ellers grå onsdag.

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : TheHobbit

Dato : 20-11-03 10:42

dots wrote:
> Ah, sikken herlig onsdag regnvejrsdag!
[snip]
> - dots -
> Honda CRM125 R

Det lyder jo som en ganske herlig dag - jeg er dog på ingen måde
misundelig.... måske lidt - men min DT'er skulle gerne være køreklar igen på
søndag og SÅ skal der køres. Den blev jo lidt ødelagt da den blev nakket
sidste mandag - men de sidste dele til den kommer vist idag eller imorgen.

Blaaaab blaab blaaaab! Skal udtales som en 2-takters der skifter gear 2
gange.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -
....folk der stjæler MC'er (og bryder ind i min bil efter de er blevet
identificeret) skulle ha' kørt nosserne gennem en kompostkværn!!

Fra : Hans Haid

Dato : 20-11-03 16:03

Hej
Jeg har lige købt en off-road, hvor kan man køre off-road i/omkring
København

mvh
Hans

Fra : TheHobbit

Dato : 20-11-03 17:01

Hans Haid wrote:
> Hej
> Jeg har lige købt en off-road
Tillykke - hvilken?

> hvor kan man køre off-road i/omkring
> København
Har ingen anelse... er fra Horsens - måske kan dots hjælpe?

Eller check Dansk Off-Road MotorCykel Klub: http://www.dormck.dk/ (er vist
nede lige nu....)

Stephan

Fra : dots

Dato : 20-11-03 20:57

> Eller check Dansk Off-Road MotorCykel Klub: http://www.dormck.dk/ (er
vist
> nede lige nu....)

Jeps og lavet om til.:
www.dormck.com

dots

Fra : dots

Dato : 20-11-03 21:06

"Hans Haid" <haha@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg har lige købt en off-road, hvor kan man køre off-road i/omkring
> København

Æh, jeg er godt nok fra sjælland, men 85 km fra Kbh., og kommer der
sjældent - så jeg ved det faktisk ikke. Men til gengæld véd jeg at nogen fra
dormck, har jævnlig kontakt til nogen i Kbh./nordsjælland-området.
Prøv at gå ind på www.dormck.com og læg en besked - der skal nok bli respons

Eller kom ud til os på landet, vestsjælland, Odsherred - der kan sagtens
arrangeres både aftensmad og overnatning
mit mob nr 51529384.

dots

Fra : anders majland

Dato : 20-11-03 21:12

> Eller kom ud til os på landet, vestsjælland, Odsherred

Er der en alternativ mindre befærdet rute fra holbæk til odden hvor man
kan fordrive 1,5 time når man alligevel er for sent på den til den
planlagte færge ... Nu er jeg jo både kylling og kørende på et tungt
eksemplar så det skal helst ikke være mere offroad end at der stadig er
hjulspor

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-11-03 22:03

Hans Haid wrote:
> Jeg har lige købt en off-road, hvor kan man køre off-road i/omkring
> København

Nørrebrogade..

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...