Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A80
Fra : Lading

Dato : 19-11-03 17:38

Hej !

Jeg har tænkt mig snart at gå ud og købe et Canon A80 digitalkamera.

Men jeg går ud fra at det også vil være en god ide, at købe et større
CF-kort samt genopladelige batterier og oplader.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen der kan anbefale
mig hvilke ting jeg skal købe og hvor jeg kan købe det til en rimelig pris.

Hilsen
Finn

Fra : Mark

Dato : 19-11-03 19:06

> [...]
>
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen der kan anbefale
> mig hvilke ting jeg skal købe og hvor jeg kan købe det til en rimelig

Nu er det godt nok et A60 jeg har, men mon ikke min erfaring kan bruges?

Jeg vil anbefalde dig et større kort, 128-256mb efter behov, selv de billige
virker helt fint i mit.
Og så lidt batterier hos www.batterier.dk der er nogen gode panasonic, helst
2 sæt.
Dertil skal du have en lader selvfølgelig.

En lille taske er nok heller ingen dårlig ide, jeg brugte bare en jeg havde
liggene.

Håber det kan bruges.

Mvh
Mark

Fra : Lading

Dato : 21-11-03 17:54

Tak for svaret.

> Jeg vil anbefalde dig et større kort, 128-256mb efter behov, selv de
billige
> virker helt fint i mit.

Vil det sige at der er ikke nogen grund til at investere i et specielt godt
eller hurtigt CF-kort, og der er heller ikke nogen som jeg bør holde mig fra
?

> Og så lidt batterier hos www.batterier.dk der er nogen gode panasonic,
helst
> 2 sæt.
> Dertil skal du have en lader selvfølgelig.

Er det også ligegyldigt hvilken lader jeg køber, eller er der nogen der er
bedre end andre ?

Hilsen
Finn

Fra : Mark

Dato : 21-11-03 21:15

> [...]
godt
> eller hurtigt CF-kort, og der er heller ikke nogen som jeg bør holde mig

Nej vil jeg sige, jeg købte mit ho www.bj-trading.dk og det fungere
upåklageligt :)

Ved ikke hvor stor forskel der er i hastighed på A60 -> A80.

> Er det også ligegyldigt hvilken lader jeg køber, eller er der nogen der er
> bedre end andre ?

Ikke helt /tror/ jeg.
www.batterier.dk har ihvertfald en i et fornuftigt prisleje, tror den er
fin.