CM 4
Fra : Flemming Ploug

Dato : 19-11-03 17:10

Jeg har spillet med nu 100 forskellige taktikker med man utd gunners og med
liverpool

ligemeget hvad jeg gør taber jeg 8 ud af 10 kampe

Jeg har den seneste patch på men hvad helvede skal jeg gøre for at få mit
hold til at vinde ????

PLEASE help me

Fra : Nic

Dato : 19-11-03 18:38

Ep5 og en relativ defensiv opstilling... så skal du se...

Fra : JS

Dato : 20-11-03 15:56

"Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> ligemeget hvad jeg gør taber jeg 8 ud af 10 kampe
>
> Jeg har den seneste patch på men hvad helvede skal jeg gøre for at få mit

Du spiller en normal 4-4-2, hvor den venstre centrale midtbanespiller får en
pil op til højre, som hængende angriber. SÅ skal du se underværker

Johnny