Knights of the Old Republic GOLD
Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 16:23

KoTOR er gået gold til PC! (Har været ude til XBox i et stykke tid.)

Rollespil fra Lucasarts i Star Wars-traditionen, bygget over Neverwinter
Nights grafik- og game-engine! Savle...

http://www.lucasarts.com/products/swkotor/

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : LB

Dato : 19-11-03 17:34

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message
> KoTOR er gået gold til PC! (Har været ude til XBox i et stykke tid.)
>
> Rollespil fra Lucasarts i Star Wars-traditionen, bygget over Neverwinter
> [...]

Synes ikke spillet var særligt godt til XBox og kan ikke se, at det skulle
være meget bedre til PC.
I starten var det sjovt men selve gameplayet skoder for vildt.
Det er lidt for rollespils agtigt for mig.

Fra : Kasper

Dato : 19-11-03 18:00

On Wed, 19 Nov 2003 17:34:27 +0100, "LB" <ingen@mail.invalid> wrote:

>Synes ikke spillet var særligt godt til XBox og kan ikke se, at det skulle
>være meget bedre til PC.
>I starten var det sjovt men selve gameplayet skoder for vildt.
>Det er lidt for rollespils agtigt for mig.

Øh...nu ER det rent faktisk også et rollespil, så det vil da være en
fordel hvis det var rollespilsagtigt, ikke?

--
Kasper

Fra : LB

Dato : 19-11-03 17:57

"Kasper" <nospam@thanks.com> wrote in message

> Øh...nu ER det rent faktisk også et rollespil, så det vil da være en
> fordel hvis det var rollespilsagtigt, ikke?

Ja men det vidste jeg ikke da jeg købte det :/
Hader rollespil

Fra : Kasper

Dato : 21-11-03 23:52

On Wed, 19 Nov 2003 17:56:40 +0100, "LB" <ingen@mail.invalid> wrote:

>Ja men det vidste jeg ikke da jeg købte det :/

Hvis skyld er det?

--
Kasper

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 19:39

"LB" <ingen@mail.invalid> wrote in

> Det er lidt for rollespils agtigt for mig.

Sådan er det jo med rollespil.

Fra : Devast8or

Dato : 19-11-03 19:31

arc@na wrote:
> [...]
>
> Rollespil fra Lucasarts i Star Wars-traditionen, bygget over
> Neverwinter Nights grafik- og game-engine! Savle...

http://www.bioware.com/ siger KOTOR er ude til PC (blev vist udgivet igår).

(Men HOTU er lige gået gold til gengæld :)

Devast8or