simcity og xp
Fra : Jens og Jannie

Dato : 19-11-03 15:32

hej ng

er der et klogt hoved, der kan sige mig hvorfor jeg ikke kan få simcity 3000
til at køre på xp, det instalerer findt nok, men når jeg klikker for at åbne
det sker der ingen ting.

Jens

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 00:08

Jens og Jannie wrote:
> [...]
> simcity 3000 til at køre på xp, det instalerer findt nok, men når jeg
> klikker for at åbne det sker der ingen ting.

Sim City 3000 udkom før Windows XP. Jeg kan se rundt omkring at folk har
kunne få det til at virke ved at installere updates fra Windows Update,
men jeg ved ikke hvilke. Men kan du ikke logge dig ind på sims sitet og
se om der er en patch eller noget? Hvad med i Start Menuen, er der ikke
en autoupdater i The Sims' menu?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jens og Jannie

Dato : 20-11-03 09:16

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> sims sitet og se om der er en patch eller noget? Hvad med i Start
> Menuen, er der ikke en autoupdater i The Sims' menu?

Jeg har ikke kunnet finde noget.

Jens

Fra : MJ

Dato : 20-11-03 09:23

Nu har The Sims ligesom INGENTING at gøre med Simcity 3000, så hvilket
spil snakker vi om ??
/MJ

Fra : Jens og Jannie

Dato : 20-11-03 09:46

MJ wrote:
> Nu har The Sims ligesom INGENTING at gøre med Simcity 3000, så hvilket
> spil snakker vi om ??
> /MJ

rolig nu.
det var nok bare en skrive fejl fra sune, du overlever nok.

Jens

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-11-03 01:10

"Jens og Jannie" <jannieogfjernjens@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
3000
> til at køre på xp, det instalerer findt nok, men når jeg klikker for at

Spillet skulle kunne køre fint nok under XP uden nogen form for patches, jeg
har selv lige installeret spillet under XP Pro og det kører upåklageligt.
Måske ligger problemet i dine hardware drivere/DirectX?
Du har vel også opdateret XP med SP1 og diverse hotfixes? Der nemlig lidt
kompatibilitets forbedringer i noget af det.

Mvh
Benjamin

Fra : Jens og Jannie

Dato : 20-11-03 09:18

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> Du har vel også opdateret XP med SP1 og diverse hotfixes? Der nemlig
> lidt kompatibilitets forbedringer i noget af det.

tjae ved ikke hvad der er galt, men alt skulle være opdateret.

Jens

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-11-03 10:25

> [...]

ellers prøv at køre det i kompatibiltets tilstand, læg en genvej på
skrivebordet, højreklik på ikonet, gå til egenskaber, gå til fanen
kompatibilitet og kør det i kompatibiltetstilstand for windows 98, måske
hjælper dette.

- Martin Petersen

Fra : Jens og Jannie

Dato : 20-11-03 11:32

Martin Petersen wrote:

> [...]
> skrivebordet, højreklik på ikonet, gå til egenskaber, gå til fanen
> kompatibilitet og kør det i kompatibiltetstilstand for windows 98,

det har jeg prøvet, hjælper ikke.

men ellers tak.
også til de andre i tråden.

Jens