Andet multimedie
bentjuul 3670
Runde hjørner i Indesign
Fra : Per Christoffersen

Dato : 19-11-03 11:52

Kan man lave rektangler med runde hjørner i INdesign?

Jeg kan godt i Illustrator, men jeg vil gerne gøre det direkte i Indesign
for at gøre tingene lidt lettere.

/Per

Fra : Thomas²°°³

Dato : 19-11-03 13:21

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man lave rektangler med runde hjørner i INdesign?

Vælg din kasse og tryk ctrl-alt-r så kan du lave runde hjørner.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Per Christoffersen

Dato : 19-11-03 13:34

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> "Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vælg din kasse og tryk ctrl-alt-r så kan du lave runde hjørner.

Tak for det.
Nu jeg ved det findes, så kan jeg sagtens finde det, også i Object-menuen,
men sådan går det jo tit...

/Per

Fra : Digit

Dato : 19-11-03 15:10

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> wrote in message news:<3fbb4b0b$0$27465$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Kan man lave rektangler med runde hjørner i INdesign?

(Dansk) Objekt > Hjørneeffekt > Afrundet >.. Shft+Alt+R/Shft+Option+R

/Digit