Leje af skihytte i Norge/ Sverige
Fra : Anne

Dato : 19-11-03 11:42

Hej med jer.
Vi er en bunke unge studerende, der er trætte af at tage på
pakke-løsnings-skiferier. Vi har alle i mange år stået på ski i Frankrig/
Østrig, hvor vi har boet på hoteller og været på diskoteker om natten. Men
nu er vi alle ved at være træt af den form, og kunne godt tænke os en
alternativ ferie. Vi vil gerne leje en hytte og bo sammen i den. Men det er
smadder svært. Dels at finde en hytte, der ligger tæt på et ski-anlæg og
dels at finde rundt i kvaliteten af skisteder i Norge/ Sverige.
Er der nogen, der har prøvet denne slags skiferie, der har nogle gode råd?
Anne

Fra : Jan Hansen

Dato : 19-11-03 13:40

Hejsa
Har været i trysil 3 gange og boede i hytte 5 min gang fra pisterne. Boede
oppe ved Høyfjellssenteret(Fageråsen)
Fedt sted, dog kan der være meget koldt.
http://www.trysil.com/

--
MVH Jan

Fra : Jonas Lumby

Dato : 19-11-03 23:29

Hej

Jeg kan så absolut også tilråde Trysil, det kommer selvfølgelig også an på
økonomien. Mht. at hytten skal ligge tæt på pisterne er der mulighed for at
se hvor denne ligger på de kort, som ligger på hjemmesiden. Jeg mener
Trysil-siden af bjerget er at foretrække, og vælg en hytte på oversiden af
vejen i hytteområdet. Jeg har været i Trysil i mange år, så i er velkomne
til at skrive et hyttenummer eller to, så skal jeg nok lige kigge på dem.

Mvh
Jonas

Fra : Anne

Dato : 20-11-03 10:11

Jamen det lyder da alletiders med Trylsil. Jeg var inde og tjecke
hjemmesiden, og det ser jo fint ud.
Jeg vender tilbage, når jeg har fundet en hytte.
Plejer í at køre i bil derop?
Anne

Fra : Jan Hansen

Dato : 20-11-03 12:24

"Anne" <anne@fakeadresse123.dk> skrev
> Plejer í at køre i bil derop?
Ja, over Sverige.
Jeg vil anbefale marts måned da dagene er længere og temp. sansynligvis
højere.
--
MVH Jan