Loadrækkefølge af frames
Fra : Ole Pedersen

Dato : 19-11-03 10:31

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 10:56

"Ole Pedersen" <ole@mail.mobilixnet.dk> escribió

> Inspireret af en lignende tråd her i denne NG, så kom jeg til at
tænke på
> om man kan ændre loadrækkefølgen af ens frames.
>
> Jeg har én frame, der loader MEGET langsom. Den vil jeg gerne have
at
> brugeren henter som den sidste frame.

Hej Ole
gider du fjerne dette fra din header: Content-Transfer-Encoding:
QUOTED-PRINTABLE, det gør det umuligt at quote ordentligt

Med javascript kan man da gør nogle småting. F.eks kan man lave sit
framesæt uden at indikere src og hvis man f.eks vil have at der skal
loades doc2.html , doc1.html i henholdsvis frame2 og frame1 i denne
orden, kan man loade framesættet uden at definere src til frame1 og i
doc2.html har man så:
Dette vil gøre at frame1 ikke loades før frame 2 er færdig.

Fra : Lobais

Dato : 19-11-03 13:04

> om man kan ændre loadrækkefølgen af ens frames.
Ikke sådan lige. Jeg ville nok droppe frames, og så lave noget css design.
Der er det også nemmere at bestemme hvilken load rækkefølge.

> Jeg har én frame, der loader MEGET langsom.
Det er ikke en god ide at have noget på sin side som bare loader lidt
langsomt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne