Hjælp til Outlook backup filer.
Fra : Otto Skov

Dato : 18-11-03 20:45

Hej NG.

Jeg har et problem med nogle Outlook filer, som en bekendt har "backup'et"
det er *.eml filer.

Filerne fylder fra 30 kb til 5 mb, men når jeg åbnere dem, så er de tomme??

Kan jeg redde dem?

M.v.h. Otto Skov.
P.s. Fjern spam fra mail adresse!

Fra : pre

Dato : 18-11-03 21:22

Det er (teoretisk) Outlook Express filer, måske et specielt backup format.
Prøv at læse en af de mindre med Word´s Åbn dialog. Men rul ned til den
filtype der gendanner ødelagte filer.

Måske nogen husker at ha´ arbejdet med .eml filer?
pre

Fra : Otto Skov

Dato : 18-11-03 21:56

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filtype der gendanner ødelagte filer.
>
> Måske nogen husker at ha´ arbejdet med .eml filer?

Han har nok bare flytte alle fileren over på en cd!(Vil jeg tro!)

M.v.h OS

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-11-03 23:11

"Otto Skov" <OttoSkov@hjarupspam.net> skrev i en meddelelse

> "pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse

> Han har nok bare flytte alle fileren over på en cd!(Vil jeg tro!)
>
> M.v.h OS

Hos mig er det filer lavet i Outlook Express. F.eks. hvis jeg har downloadet
noget fra en binær gruppe som er kodet med yenc formatet.
Så er det jo filer, som er splittet op i småstumper. Først så dekoder og
kombinerer filerne inde i OE. Når de er blevet det, så vælger man at gemme
den kombinerede fil, hvorefter man kun får mulighed for at gemme som *.eml
fil, og samtidig får man mulighed for at gemme den uden om OE, hvor filerne
ellers gerne vil blive inde i.
Herefter decoder man dem med et yenc dekoder program.

Kurt