LOTR TTT
Fra : Christoffer

Dato : 18-11-03 18:31

Er der nogen af jer der har fået LOTR TTT extended edition (uden gollum
figur) fra dvdoo idag? Jeg kan se at de har trukket pengene idag, så jeg får
den jo helt sikkert imorgen, men inde på deres hjemmeside lovede de at man
ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg
ikke.

Mvh
Christian

Fra : Sparre

Dato : 18-11-03 18:37

> [...]
> ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg

Er den sendt som brev eller pakkepost ? ved at der har været transportsvigt
på nogen pakker hos postdanmark pga. af et strømsvigt..

Hvor bor du ?

--
Sparre

Fra : Christoffer

Dato : 18-11-03 19:40

"Sparre" <christian@etdomain.dk> wrote in message
> [...]
transportsvigt
> på nogen pakker hos postdanmark pga. af et strømsvigt..

Okay så er det sikkert derfor Det gør heller ik så meget at den er
forsinket men jeg er bare så spændt på at få den. Den kommer sq til at se
flot ud sammen med den første extended. Ved du hvor der var der var
problemer med Post Danmark? Jeg bor i Viborg.

Mvh
Christian

Fra : Martin Møller

Dato : 18-11-03 20:02

> [...]
> flot ud sammen med den første extended. Ved du hvor der var der var
> problemer med Post Danmark? Jeg bor i Viborg.

Jeg fik min i dag, men fra dvdpusheren.

Martin

Fra : Sparre

Dato : 18-11-03 20:12

> [...]
> flot ud sammen med den første extended. Ved du hvor der var der var
> problemer med Post Danmark? Jeg bor i Viborg.

Nej, overhørte bare at vi manglede en del containere i Silkeborg, også
derfor vi ikke fik Erhversbladet idag....ved ikke andet end at det var et
strømsvigt, sikkert på et af pakke centrene...

--
Sparre

Fra : ea

Dato : 18-11-03 19:08

> [...]
>ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg

jeg har.. bor i hvidovre

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-11-03 19:11

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg

Hejsa.. jeg har bestilt den hos dvdoo.com, og har også fået den.

Den kom ikke i morges! Så jeg var allerede trist der, og kl. 17 kiggede jeg
også ude i postkassen for at se om den var kommmet for sjov. Det mærkelige
er at kl. 17.10 da jeg tilfældigt kom forbi postkassen på den oven på
postkassen?! Så der må være et postbus der alligevel har været forbi.. måske
send af Valarne? ;-O

Men jeg har ihvertfald fået den nu!! Men bare rolig, du skal nok få den
imorgen! Der må vel ha været noget svigt med leverandøre?
Så moi er glad, og skal se films om lidt (Jeg har dog allerede set reg.1
udgaven) :(

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-11-03 19:40

On Tue, 18 Nov 2003 18:31:27 +0100, "Christoffer"

Nope har heller ikke (Århus).
Er sq lidt småsur.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Christoffer

Dato : 18-11-03 19:48

"Morten Bowman Hansen"
> Nope har heller ikke (Århus).
> Er sq lidt småsur.
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Så er det garranteret Post Danmark der har haft problemer som Sparre skrev
tidliger i tråden, da vi bor i forholdsvis tæt på hinanden (jeg bor i
Viborg). Håber jeg får den imorgen.

Mvh
Christian

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 18-11-03 20:06

> [...]
>ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg

Det var præcis hvad der skete for mig sidste år. Jeg ringede endda til dem
og klagede min nød, men de sagde at jeg jo bare kunne lade være med at
forudbestille. Det har jeg så gjort i år, og istedet købt filmen lokalt.

Udover det har jeg kun gode erfaringer med dvdoo.dk

Mvh Jesper

Fra : Defcon

Dato : 18-11-03 21:01

> [...]
> ville få den på udgivelses dagen hvis man forudbestilte, og det har jeg

Alle butikkerne lover så meget... Jeg har aldrig fået en DVD jeg har
forudbestilt på udgivelsesdagen, men med priserne på nettet er det vel det
værd i forhold til at købe det i butikker

/Rasmus

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-11-03 21:44

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Alle butikkerne lover så meget... Jeg har aldrig fået en DVD jeg har
> forudbestilt på udgivelsesdagen, men med priserne på nettet er det vel det
> værd i forhold til at købe det i butikker

Jeg fik min fra CD Wow i går - den må være blevet sendt samme dag, som jeg
afgav min bestilling.
Mikkel

Fra : Stefan Holm

Dato : 18-11-03 22:25

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> writes:

> Alle butikkerne lover så meget... Jeg har aldrig fået en DVD jeg har
> forudbestilt på udgivelsesdagen,

Det tror jeg næsten heller ikke jeg har. Men jeg har i hvert fald ved
flere lejligheder fået dem tidligere.

--
Stefan Holm
"I go online sometimes, but everyone's spelling is really bad,

Fra : IN

Dato : 18-11-03 22:12

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der har fået LOTR TTT extended edition (uden gollum
> figur) fra dvdoo idag?

Ja, fik den her til aften, med et grønt bud.

Fra : Christoffer

Dato : 19-11-03 16:32

"IN" <nospam@no.com> wrote in message
> Ja, fik den her til aften, med et grønt bud.

Jeg fik den idag, mand det var spændende og jeg er ikke skuffet efter hvad
jeg har set. Desværre er der det samme problem som altid. Ham postdanmark
fætteren der leverer vores post kan ikke finde ud af at pakker som ikke kan
kome ind i brevsprækken ikke skal moses derind med al magt. Desværre, jeg
forstår ikke hvad der er galt med de postmænd, hvis bare jeg kunne gøre det
samme med deres LOTR TTT EE Heldigvis sørgede den gode indpakning fra
dvdoo at den ikke gik i stykker kun en lille bule.

Mvh
Christian