Panda Platinum Internet Security - erfarin~
Fra : JMN

Dato : 18-11-03 18:06

Hej i gruppen

Nogen der har erfaringer med subj. ?

Jeg har indtil nu kørt NIS 2003, men syntes den tager en del ressourcer og
overvejer derfor denne Panda-udgave.

Nogen der har erfaringer med den. Den jeg har set på er 8.00.00.

vh.
JMN

Fra : Alex Holst

Dato : 18-11-03 18:19

JMN <muffeguffe@muffeguffe.dk> wrote:
> Hej i gruppen
>
> Nogen der har erfaringer med subj. ?
>
> Jeg har indtil nu kørt NIS 2003, men syntes den tager en del ressourcer og
> overvejer derfor denne Panda-udgave.

Jeg har netop bekraeftet at fundatsen for dk.edb.sikkerhed.virus netop
naevner "software til bekaempelse/forbyggelse af virus" -- derfor bedes
du spoerge i den gruppe, og vi andre kan i fremtiden roligt henvise alle
indlaeg omkring AV software til .virus gruppen.

Fra : Allan Olesen

Dato : 18-11-03 19:07

Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

> [...]
>du spoerge i den gruppe, og vi andre kan i fremtiden roligt henvise alle
>indlaeg omkring AV software til .virus gruppen.

Er det da et antivirusprodukt?

Disse "Internet Security"-produkter plejer at vaere en
kombination af en overfloedig firewall og en overfloedig
virusscanner.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Alex Holst

Dato : 18-11-03 19:24

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote:

> Er det da et antivirusprodukt?

Som du skriver, er det delvis et antivirus produkt. Hvis nogen kender
noget til det, maa det da vaere i .virus gruppen.

Fra : JMN

Dato : 18-11-03 22:15

Beklager hvis jeg har spurgt i den forkerte gruppe.
Jeg prøver den anden nævnte gruppe. Så må man bare håbe de ikke svarer jeg
skal henvende mig her fordi subj. indeholder bl.a. en firewall.

vh.
JMN

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 23:48

"JMN" <muffeguffe@muffeguffe.dk> wrote in

> Beklager hvis jeg har spurgt i den forkerte gruppe.
> Jeg prøver den anden nævnte gruppe. Så må man bare håbe de ikke svarer
> jeg skal henvende mig her fordi subj. indeholder bl.a. en firewall.

ROTFL!

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"