Kort til GTA Vice City
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 17:18

er der nogle der ved hvor man kan finde et kort til GTA Vice City

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 18-11-03 17:24

Admin wrote:
> er der nogle der ved hvor man kan finde et kort til GTA Vice City

Kig i din æske, det følger med spillet.

Mvh

Bruno

Fra : Nic

Dato : 18-11-03 19:07

> Kig i din æske, det følger med spillet.

Hvor når den åbenbart nu er blevet væk?

(klap i)

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 18-11-03 21:59

Nic wrote:

> (klap i)

Hvorfor skal du bestemme det?

Mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 18-11-03 19:35

SNIP
"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK> > >Kig i din æske,
det følger med spillet.

DOH!

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp er det ´jeg plejer at bruge, her kan du
også se completion osv. Er noget federe end det kedelig kort der følger med
spillet! Der står bare ikke nok infp!

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 20:08

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in news:bpdop6$bt6$1@sunsite.dk:

> DOH!

Selv DOH. Hvis man ikke betaler for sine spil, er man med til at holde
udviklingen tilbage og priserne høje.

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Markus

Dato : 18-11-03 20:36

On 18 Nov 2003 19:07:50 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com>
wrote:

>Selv DOH. Hvis man ikke betaler for sine spil, er man med til at holde
>udviklingen tilbage og priserne høje.

Nej, det er bestemt ikke sikkert

Det er lige så oplagt at sige at piratkopiering holder priserne nede.
Uden piratkopiering kunne softwareselskaber forlange mere uden at folk
havde alternativer.

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 18-11-03 21:58

Markus wrote:
> Det er lige så oplagt at sige at piratkopiering holder priserne nede.
> Uden piratkopiering kunne softwareselskaber forlange mere uden at folk
> havde alternativer.

Det var dog det tåbeligste jeg længe har hørt, måske du vil være rar at
forklare hvorfor computere så bliver bedre og billigere hele tiden. De
kan jo som bekendt ikke piratkopieres.

Kunne det mon tænkes at fri konkurrence, og de almindelige
markedskræfter for udbud og efterspørgsel ville sørge for at holde
priserne nede

Mvh

Bruno

Fra : [8270] Jeppe

Dato : 19-11-03 10:26

iddqdATworldonline.DenmarK wrote:
> Kunne det mon tænkes at fri konkurrence, og de almindelige
> markedskræfter for udbud og efterspørgsel ville sørge for at holde
> priserne nede

Som Markus skirver så er det bestemt ikke sikkert.
Det er ikke en naturlov at et frit marked giver lavere priser.
Se bare på mejeribrancen og musikbrancen...

Det er en kendt sag at brancer aftaler faste priser(selv om det er forbudt)
og det giver kun unfair priser...

Mvh
Jeppe

Fra : Jonas R.

Dato : 18-11-03 21:54

SNIP
arc@na wrote:
> Selv DOH. Hvis man ikke betaler for sine spil, er man med til at holde
> udviklingen tilbage og priserne høje.

Ja men du ved ikke hvorvidt han ejer spillet eller ej. Såvidt jeg ved er man
uskyldig til andet bevist ikke!!!!

Personligt rager det mig ikke en papand og han har købt spillet eller ej.
Kan man hjælpe ham så fint kan man ej burde man klappe kage!

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 23:22

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in

> Ja men du ved ikke hvorvidt han ejer spillet eller ej. Såvidt jeg ved
> er man uskyldig til andet bevist ikke!!!!

Hvis han ejer spillet, er det bare at henvende sig til spilproducenten, som
sikkert gerne vil forære en god kunde et nyt kort.

Men det gør han ikke, han spørger efter en kopi på nettet (= pirateri).

Fra : Sturm

Dato : 19-11-03 15:06

> [...]
> arc@na
> Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
> were sucked from my ears and flew into your computer"

ok, det er nok den største gang lort jeg længe har hørt, at bare fordi man
spørger efter en kopi af et kort på nettet, så er det = pirateri !!!!
jeg har haft mange spil hvor der følger kort og diverse ting med, men det
betyder ikke at jeg ved hvor det er den dag i dag, noget har jeg smidt væk,
noget kan jeg bare ikke finde og igen noget har mine børn ment var noget de
skulle klippe og tegne på. Så ifølge dig vil det være pirateri hvis jeg
ønsker at finde et nyt kort til et af mine spil uden at jeg skulle forklare
hvorfor jeg leder efter det.

Jeg har gemmen længere tid kunne se at der på denne nyheds gruppe er nogle
folk der er så hellige at de kan trække bibler ud af røven på den selv og
pisse vievand, men op til flere gang har man ikke kunne se, ud fra det folk
skriver, om de har en pirat kopi eller købt spillet de ønsker hjælp til,
disse 'hellige' personer mener at hvis man ikke vedhæfter et billed af
spillet og skriver sin cd-key her i gruppen så er spillet en piratkopi,
kunne disse 'hellige' personer (og de ved godt hvem de er) ikke bare holde
deres kæft med mindre personerne skriver at det er en piratkopi.

På forhånd Tak

Sturm

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 15:51

"Sturm" <bangfjerndette@anarki.dk> wrote in

> På forhånd Tak

Dream on, kiddo.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 19-11-03 19:08

"Sturm" <bangfjerndette@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> ok, det er nok den største gang lort jeg længe har hørt, at bare fordi man
> spørger efter en kopi af et kort på nettet, så er det = pirateri !!!!

Hvis kortet er en scanning af det kort som følger med
originalen er det brud på ophavsloven medmindre at man har
fået speciel tilladelse til det af udgiveren.

> [...]
> kunne disse 'hellige' personer (og de ved godt hvem de er) ikke bare holde
> deres kæft med mindre personerne skriver at det er en piratkopi.

Det vil aldrig ske. Og selvom at de fleste ikke skriver at det er en piratkopi
er det tit tydeligt at det er.

/Kenneth Iversen

Fra : danni plougmann

Dato : 18-11-03 17:29

Fra : Kim

Dato : 18-11-03 18:34

www.gamecopyworld.com

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 01:11

"Admin" <admin> wrote in message news:3fba461d$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> er der nogle der ved hvor man kan finde et kort til GTA Vice City

Ikk' for noget, men hvad er der i vejen med kortet der er i spillet?

Mvh.
Brian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-11-03 13:31

Brian Hansen wrote:
> "Admin" <admin> wrote in message

> Ikk' for noget, men hvad er der i vejen med kortet der er i spillet?

Det kan være han var nødt til at tænde op i kakkelovnen med det. Aviser
er dyre, Urban og Metroexpress fås kun i hovedstadsområdet.

Problemet med at råde og hjælpe folk når de åbenlyst benytter
piratkopier er, at man selv nemt kan risikere at komme til at fremstå
som pirat, og det er vi mange der ikke har lyst til i et offentligt
forum - skinhellige eller ej. Derfor bliver der sommetider sagt "skrid
ad helvede til" (eller f.eks. over i alt.dk.warez), eller noget lidt
mere raffineret smart-ass som f.eks. "kig i æsken" eller "læs manualen".
Eller som jeg har skrevet ovenfor....

Til alle jer 14-18 årige der bliver fornærmede eller føler jer
forurettet.. Forstår i det nu?!

Selvom det er blevet nemmere at skaffe sig lige hvad man har lyst til,
så vil jeg alligevel mene at folk der er smarte nok til at få fat på
spil via "uofficiel distribution" burde være kvikke nok til selv at løse
deres problemer.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sturm

Dato : 19-11-03 15:08

> piratkopier er,......

ok, hvordan er det åbenlyst at han bruger en piratkopi ????

Sturm

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 16:01

Sturm wrote:
> ok, hvordan er det åbenlyst at han bruger en piratkopi ????

Fordi det fremgår at han ikke vidste der fulgte et med spillet, ellers
så havde han jo skrevet det. Lad nu være med at spille dum.

Den eneste årsag jeg kan se til at nogen har noget imod der er folk her
i gruppen som protesterer over piratkopiering er at disse folk må havde
dårlig samvittighed, hvordan kan det ellers genere nogen at vi er nogle
der ikke gider se den anden vej.

Mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 19-11-03 16:13

SNIP'

> [...]
> i gruppen som protesterer over piratkopiering er at disse folk må havde
> dårlig samvittighed, hvordan kan det ellers genere nogen at vi er nogle

Nej jeg personligt er såmænd bare træt af at høre på dig andet er der ikke
idet.

JOnas

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 16:19

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in news:bpg1a4$ifl$1@sunsite.dk:

> Nej jeg personligt er såmænd bare træt af at høre på dig andet er der
> ikke idet.

Jamen vi er også nogle stykker, som er træt af 13-14-årige knægtes forsøg
på at omdanne dette til en warez-gruppe.

Fra : Jonas R.

Dato : 19-11-03 16:32

SNIP

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message
> Jamen vi er også nogle stykker, som er træt af 13-14-årige knægtes forsøg
> på at omdanne dette til en warez-gruppe.

Tja jeg kan jo så sige det omvendte, jeg er træt af de hellige 13-14 årige,
som forpester denne gruppe ved at gøre en vær tråd til en kæmpe gang "længe
leve APG".

Det er totalt pres, at i ikke bare kan klappe kaje. Hvis i ignorerer dem
eller siger de skal smutte over i alt.dk.warez ja mon så ikke de gør det.

Jeg kan såmænd godt lidt følge dig i, at du synes det er pres at der kommer
nogen og spørger til kort over GTA VC. Men jeg synes mindst at det er lige
så irriterende at det ender i en kæmpe diskussion vær gang. Og det er helt
klart fordi i skal komme med dum smarte bemærkninger. Så du skal ikke tale
om hvem der er 13-14 år, for det nivaue ryger alle vist rimelig hurtigt ned
på.

Jonas

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 19:40

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in news:bpg2db$3u7$1@sunsite.dk:

> Det er totalt pres, at i ikke bare kan klappe kaje. Hvis i ignorerer
> dem eller siger de skal smutte over i alt.dk.warez ja mon så ikke de
> gør det.

Er du ude efter en klage til din udbyder?

Fra : Jonas R.

Dato : 19-11-03 19:45

arc@na wrote:
SNIP

> Er du ude efter en klage til din udbyder?

Truer du mig nu? Hvor gammel er du? Come on! Send en klage til min udbyder
værsgo! Jeg skal nok skrive tilbage om de lukkede min linje.

Hvis du ikke kan tage at jeg svarer tilbage i samme tone burde du ikke
anvende denne.

Jonas

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 19:52

> Hvis du ikke kan tage at jeg svarer tilbage i samme tone burde du ikke
> anvende denne.

*PLONK*

Fra : Jakob

Dato : 20-11-03 13:15

On 19 Nov 2003 18:40:27 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com>
wrote:

>Er du ude efter en klage til din udbyder?

LOL

Prøv endelig at klag på det grundlag.

Det er ekstremt tyndt at begynde på den slags trusler midt i en
diskussion, og du har intet at klage over, andet end måske din egne
mangler på diskussionsevner.

Nåh, plonk mig hellere. Det er vel det eneste modsvar du har.... :o

Fra : arc@na

Dato : 21-11-03 01:19

Jakob <joakora@hotmail.com> wrote in

> Nåh, plonk mig hellere. Det er vel det eneste modsvar du har.... :o

Det var ikke dig jeg skrev til. At du vælger at udstille din dumhed, er
ikke mit problem. EOD.

Fra : Jonas R.

Dato : 19-11-03 16:34

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in message news:bpg1a4> Nej jeg personligt
er såmænd bare træt af at høre på dig andet er der ikke
> idet.

Nej det kom forkert ud, jeg er træt af den her kedelig diskussion hver gang
nogen poster. Det kan vel ikke være så svært, at skrive noget andet end en
dum smart bemærkning!

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 17:17

Jonas R. wrote:

> Nej det kom forkert ud, jeg er træt af den her kedelig diskussion hver gang
> nogen poster. Det kan vel ikke være så svært, at skrive noget andet end en
> dum smart bemærkning!

Bevares jeg kunne også havde skrevet en længere svada om at
piratkopiering ikke er velset her i gruppen, selvom det tilsyneladende
er et emne for diskussin, eller at han skulle skride af helvede til -
men det har jeg gjort så tit at det er ved at værre lidt trættende.

Jeg har ikke den ringeste lyst til at hjælpe nogen med at piratkopiere,
så derfor henviste jeg ikke til et sted hvor kan kunne få hjælp, selvom
jeg da godt ved at der åbenbart findes en nyhedsgruppe til formålet for
det er der jo altid nogle andre som nævner.

At du er træt af denne diskussion kan jeg ikke gøre så meget ved, men
den eneste grund til at der udvikler sig en diskussion hver gang er at
der en nogen som får ondt over at vi er nogen der er aktive modstandere
af piratkopiering og derfor driller/håner dem som piratkopiere. Det er
med andre dig og Sturm m.fl. der skaber en diskussion for ellers så døde
en tråd som denne meget hurtig, og det ville være tydligt for
piratkopisterne at de ikke kunne få hjælp her i gruppen.

Som det foregår nu så er der den samme udvikling hver gang. En uvidende
piratkopist spørg om hjælp, han får nogle spydige kommentarer og så er
der straks nogen som springer til hans forsvar og kritiserer dem der er
spydige og så har vi diskussionen. Resultatet er at det fremstår som om
der er nogen som synes det er helt i orden at piratkopiere, det er
muligt dig og Sturm m.fl. ikke synes det er i orden det er bare det
signal der kommer ud af diskussionen.

Så når du er træt af diskussionen så synes jeg du skulle overveje hvad
du vil gøre ved det, kunne det mon tænkes at hvis det var tydligere for
folk at piratkopiering ikke er velset i gruppen så var der færre som
postede indlæg for at få hjælp til piratkopier. Hvis du ikke gider
fortælle piratkopisterne at de er på gale veje, så hold dog i det
mindste mund når der er nogen som ikke gider se den anden vej - som det
er nu fremstår du jo som en der er for piratkopiering!

Mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 19-11-03 18:50

iddqdATworldonline.dk wrote:
SNIP

> [...]
> er et emne for diskussin, eller at han skulle skride af helvede til -
> men det har jeg gjort så tit at det er ved at værre lidt trættende.

Ja det er også dejligt!

> [...]
> få hjælp, selvom jeg da godt ved at der åbenbart findes en
> nyhedsgruppe til formålet for det er der jo altid nogle andre som

Tja da vist ikke lige i den her tråd.

> [...]
> diskussion for ellers så døde en tråd som denne meget hurtig, og det
> ville være tydligt for piratkopisterne at de ikke kunne få hjælp her

Du er selv lige så meget med til starte en kæmpe tråd om ingenting. Idet du
jo godt ved du provokerer nogen...

> [...]
> helt i orden at piratkopiere, det er muligt dig og Sturm m.fl. ikke
> synes det er i orden det er bare det signal der kommer ud af

Hvad tror du egenligt der ville ske hvis du ikke kommenterede tråden. Bare
ignorede den eller smid ham i dit killfilter? Jeg gider normalt ikke svare,
men når i "hellige" gutter kommer med jeres dumsmarte bemærkninger føler jeg
at jeg lige vil smide en bemærkning tilbage fordi vedkommende måske ikke
lyver. I dømmer meget hurtigt.

> [...]
> mindste mund når der er nogen som ikke gider se den anden vej - som
> det er nu fremstår du jo som en der er for piratkopiering!

Jeg er hverken for eller imod piratkopiering. Tror jeg ligger sådan rimelig
neutralt i det forhold. Men jeg plejer nu også at henvise til alt.dk.warez
hvilket du vist aldrig har gjort endnu?

MVH
Jonas

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 19-11-03 21:35

Jonas R. wrote:
> Men jeg plejer nu også at henvise til alt.dk.warez
> hvilket du vist aldrig har gjort endnu?

Det kunne heller ikke falde mig ind, som jeg ser det så svarer det til
at man møder en fyr nede på vejen med et koben og en sæk og så fortæller
ham at naboen er på ferie og lige har fået nyt stereoanlæg - sagt på en
anden måde så hjælper man folk med at piratkopiere ved at hjælpe dem med
at få deres kopier til at fungere.

Og ligesom jeg heller ikke bare ser den anden vej når nogen gør noget
forkert IRL, så vil jeg heller ikke se den anden vej her. Kan du ikke li
så bare ærgeligt - du hjælper piratkopisterne ergo er du del af problemet.

EOD

Bruno

Fra : Nic

Dato : 19-11-03 21:49

> [...]
> ham at naboen er på ferie og lige har fået nyt stereoanlæg - sagt på en
> anden måde så hjælper man folk med at piratkopiere ved at hjælpe dem med
Uh? hvad kan du som google ikke kan?

> Og ligesom jeg heller ikke bare ser den anden vej når nogen gør noget
> forkert IRL, så vil jeg heller ikke se den anden vej her. Kan du ikke li
> så bare ærgeligt - du hjælper piratkopisterne ergo er du del af problemet.

Problemet? - lol - 100% du ikke har betalt alt i din maskine.

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 19-11-03 22:04

Nic wrote:

> Uh? hvad kan du som google ikke kan?

Se det oprindelige indlæg.

> Problemet? - lol - 100% du ikke har betalt alt i din maskine.

LOL - tyv tror hver mand stjæler.

100% på at alt i min maskine er legitimt, det jeg ikke selv har betalt
er enten demoer, freeware eller betalt af mit arbejde (og købt til min
maskine ikke bare en kopi af softwaren fra min arbejdsplads).

Mvh

Bruno

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 19-11-03 22:05

PS. EOD og nu mener jeg det sgu

Fra : Nic

Dato : 19-11-03 22:07

> LOL - tyv tror hver mand stjæler.
Ja - jeg har da flere sharewareprogrammer jeg ikke er færdig med at teste.

> 100% på at alt i min maskine er legitimt, det jeg ikke selv har betalt
> er enten demoer, freeware eller betalt af mit arbejde (og købt til min
> maskine ikke bare en kopi af softwaren fra min arbejdsplads).

Så har du intet at frygte - lad andre om deres...

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 16:48

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bpfnen$10m6$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> så vil jeg alligevel mene at folk der er smarte nok til at få fat på
> spil via "uofficiel distribution" burde være kvikke nok til selv at løse

Hov hov, prøv da lige at klap hesten!!! Nu er det lige før at jeg bliver mopset,
men på den anden side så er jeg hverken 14 eller 18!...

Min hentydning til kortet i spillet var såmen bare det kort der er i selve spillet
og dér gentog jeg lige mig selv kan jeg se. Mente bare at tryk på ESC
og derefter MAP, frembringer ligesom et kort som jo altså så er kortet i spillet!...
Men det er måske ikke godt nok?

Mvh
Brian (Som et eller andet sted alligevel føler sig en smule pist!)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 00:24

Brian Hansen wrote:
> [...]
> Men det er måske ikke godt nok?
>
> Mvh
> Brian (Som et eller andet sted alligevel føler sig en smule pist!)

Mit indlæg var nu ikke møntet på dig overhovedet, det var mere for at
vise min personlige holdning og måske skabe noget debat, desværre
resulterede mit indlæg kun i at du misforstod mig og det var jo ikke
meningen. Jeg er godt klar over at de fleste ikke er meget for at "vise
flaget" her i gruppen, jeg har før fået besked på at mine indlæg skal
være 'objektive'....men det er jeg nu ikke helt enig i. Nå, nok om det!

Jeg troede du mente det kort der lå i æsken. Jeg har endnu ikke haft den
fornøjelse at spille GTA: Vice City, jeg var af den opfattelse at kortet
lå i æsken og slet ikke var "indbygget i spillet". Men at det rent
faktisk ER indbygget i spillet gør jo bare at den person der startede
denne tråd kommer til endnu mere at fremstå som piratkopist og/eller
dybt uintelligent.

Se, uha, nu gjorde jeg det igen!!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 20-11-03 01:17

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bpgtn3$58a$1
@news.cybercity.dk:

> denne tråd kommer til endnu mere at fremstå som piratkopist og/eller
> dybt uintelligent.

Nok mest det sidste, HVIS det var det det drejede sig om.

> Se, uha, nu gjorde jeg det igen!!

Man kunne jo nøjes med et RTFM, hvis det ikke var fordi trådstarteren
havde skrevet

(og jeg citerer):

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-11-03 01:32

arc@na wrote:
> [...]
> havde skrevet
>
> (og jeg citerer):
> er der nogle der ved hvor man kan finde et kort til GTA Vice City

Måske endda ikke engang et RTFM, han kunne vel have gået ind i
indstillingerne for tasterne til spillet og fundet det der. Det er sgu
blevet for nemt at downloade spil........Når jeg ser de dumme spørgsmål
der nogle gange bliver stillet forskellige steder, så tænker jeg at det
er godt gået at folk overhovedet kan finde ud af at konfigurere P2P
programmerne og få noget ned til at starte med.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian Knudsen

Dato : 20-11-03 02:09

On 20 Nov 2003 00:16:52 GMT, wrote:

>(og jeg citerer):
>er der nogle der ved hvor man kan finde et kort til GTA Vice City
>
>Pirateri.

Så mener du at man er pirat hvis man spørger efter kort...

Jeg kan kun sige godt jeg ikke spurte herinde efter et kort til
"Neverwinter night" og jeg har købt spillet....

Kunne godt lide at høre hvordan du kan anklage folk for pirateri,
når man ikke ved at der følger et kort med.. Står jo ikke lige frem
på æsken.. Der står ikke noget på "neverwinter night" kassen om
at der følger et map med.. Jeg fandt ud af at der fulgte map med til
"neverwinter night" ved et tilfælge..

Brian Knudsen

Now your playing with power

Fra : arc@na

Dato : 20-11-03 04:48

Brian Knudsen <Hans@lever.dk> wrote in

> Så mener du at man er pirat hvis man spørger efter kort...

Jeg mener at det stinker, når man skriver:

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-11-03 07:13

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message news:bpgtn3$58a$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> flaget" her i gruppen, jeg har før fået besked på at mine indlæg skal
> være 'objektive'....men det er jeg nu ikke helt enig i. Nå, nok om det!

Okay, så er jeg rolig igen...

> [...]
> faktisk ER indbygget i spillet gør jo bare at den person der startede
> denne tråd kommer til endnu mere at fremstå som piratkopist og/eller

Kan så oplyse at der både er et kort i æsken og et i selve spillet.
Men samtidig gøre opmærksom på at jeg har hentet maps til spillet ude fra nettet,
kan godt nok ikke lige huske hvor, men har op til flere som er printet ud,
der viser hvor de forskellige ting er placeret på kortet.
Men det gør ikke mig til pirat, bare en der snyder (lidt) i spil...
Hvem siger at det ikke var det Admin efterlyste, men selvfølgelig lidt svært at gisne om,
eftersom at Admin ikke har været i tråden siden...

Mvh.
Brian (Som ikke er hér for at gi' udtryk for at være for eller imod pirateri!)

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 20-11-03 15:43

Kom nu lidt, i kan da godt gøre denne tråd længere..........DOH!!! At i
gider. Et spørgsmål og 3 verdenskrig bryder ud. Har i overvejet og finde jer
en anden hobby end og fylde denne gruppe med jeres moralshit.

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-11-03 16:06

"Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote in message news:zp4vb.1713$m67.116@news.get2net.dk...
> Kom nu lidt, i kan da godt gøre denne tråd længere..........DOH!!! At i
> gider. Et spørgsmål og 3 verdenskrig bryder ud. Har i overvejet og finde jer
> en anden hobby end og fylde denne gruppe med jeres moralshit.

Tja, nu er du jo selv med til at gøre den længere...

Mvh.
Brian