Erfaring med dvdzone.dk???
Fra : N. Hansen

Dato : 18-11-03 15:31

Hejsa, er der nogen der har erfaring med dvdzone.dk, hvor man kan leje
film???

MVH
N.Hansen

Fra : Kenneth Pagh

Dato : 18-11-03 16:50

Ja jeg bruger dem, er yderst tilfreds med dem!

noget bestemt du vil vide om dem?

/Kenneth

Fra : Devast8or

Dato : 18-11-03 17:20

Kenneth Pagh wrote:
> Ja jeg bruger dem, er yderst tilfreds med dem!
>
> noget bestemt du vil vide om dem?

Tja...

Sender de rimelig hurtigt?

Er skiverne i ordentlig stand, eller er halvdelen af dem så ridsede at de
ikke kan køre?

Hvad med udvalget? På hjemmesiden ser det jo fint ud, men hvis der kun er en
af hver film kan man jo vente længe på nogle af de nye.

Hvad med film på mere end en skive? Tælles de stadig bare som en film? Dumt
spørgsmål måske, men jeg lagde mærke til en skive med extramateriale skulle
lånes som en separat "film" (kan dog ikke huske om det var hos dvdzone eller
digitarian jeg så det). Meget mærkværdigt IMO

Devast8or (som også er interesseret :)

Fra : KNL DtP

Dato : 18-11-03 17:29

"N. Hansen" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hejsa, er der nogen der har erfaring med dvdzone.dk, hvor man kan leje
> film???

Jep - valgte at teste deres introtilbud med 15 dages fri leje for 30 kr.
eller så'n. Valgte efterårsferien, så jeg havde tid til at se de mange
film.

Du modtaget to film + en frankeret svarkuvert med posten. Hvis du er
hurtigt og ser begge film samme dag, og får den smidt i postkassen, så har
de filmene dagen efter. Så sender de to nye film samme dag, og dem har du
så på dag tre. Sådan bliver det ved (nåeja, lige afbrudt af weekend o.l.)
indtil dine 15 dage et gået.

Servicen er utrolig god. De er meget hurtige til at sende nye film, og de
mailer lige når de har modtaget de gamle. Hjemmesiden fungerer meget fint
med betaling og ønskeliste til de næste film. Udvalget er ret stort, og de
har rigtigt mange nye helt nye titler (dog kun R2 med DK tekst), men også
lidt ældre udgivelser og lidt mere skæve film, som kan nu kan leje, uden at
skulle retfærdiggøre det rent økonomisk.

Hvis man forstår at udnytte servicen, kan man i princippet se en 2x 10-12
film på en måned. Det giver en stk. pris på cirka 8-10 kr. Så kan
Blockbuster altså godt pakke sammen!

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : JH

Dato : 19-11-03 11:12

KNL DtP wrote:
> Hvis man forstår at udnytte servicen, kan man i princippet se en 2x
> 10-12 film på en måned. Det giver en stk. pris på cirka 8-10 kr. Så
> kan Blockbuster altså godt pakke sammen!

Meeen - det kræver en del fritid,
at se 2 film hver anden dag

JH

Fra : KNL DtP

Dato : 19-11-03 15:59

"JH" <JH@no.spam> skrev i en meddelelse

> Meeen - det kræver en del fritid, at se 2 film hver anden dag

Jep - derfor brugte jeg også deres introtilbud i efterårsferien. Til
dagligt kan jeg på ingen måde retfærdiggøre at bruge 200 kr. om måneden til
fri leje af film. Så hellere købe én god titel.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas²°°³

Dato : 18-11-03 17:31

"N. Hansen" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa, er der nogen der har erfaring med dvdzone.dk, hvor man kan leje
> film???

Det fungerer helt kanon. Jeg har endnu aldrig oplevet at de ikke modtager
filmene retur dagen efter jeg har sendt dem, og jeg har altid fået to nye
dagen efter. Kun ros herfra.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : SvendeBent

Dato : 18-11-03 22:30

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse

> Det fungerer helt kanon. Jeg har endnu aldrig oplevet at de ikke modtager
> filmene retur dagen efter jeg har sendt dem, og jeg har altid fået to nye
> dagen efter. Kun ros herfra.

Har lige tilmeldt mig.. måtte prøve

Men kan se at næsten alle film man gider at se er der "udlånt, kort ventetid
på"

Hvor langtid plejer der at gå ??? har ca. 15 film på ønskelisten, men alle
har "kort ventetid"

Hvor langtid plejer en "kort ventetid" at være ?

mvh SvendeBent

Fra : Thomas²°°³

Dato : 19-11-03 08:45

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har "kort ventetid"
> Hvor langtid plejer en "kort ventetid" at være ?

Jeg har 25 film på min liste (som er maks.) og jeg har aldrig oplevet ikke
at få to af filmene næste dag. Jeg var også lidt skeptisk, da jeg så at ud
af 25 film, så var der kun 3-4 stykker som var "ledige", men der har ikke
været nogle problemer overhovedet.

Fra : Kostas

Dato : 19-11-03 12:36

"N. Hansen" <nikihansen@hotmail.com> wrote in news:3fba2cf6$0$7873$ba624c82
@nntp04.dk.telia.net:

> Hejsa, er der nogen der har erfaring med dvdzone.dk, hvor man kan leje
> film???
>

> MVH
> N.Hansen

Jeg bruger www.digitarian.dk - de sender 3 ad gangen (koster også lidt mere
- 249,- pr. måned) - men det kan også nå at blive til en del flere film.

Har kun goder erfaringer - har en liste på omkring 90 film i venteposition.
Har en del huller i min filmopdragelse

Ud af de 18 film jeg har fået indtil nu har der været 2 ulæselige.

mvh

Kostas