no-cd
Fra : Tommy Christensen

Dato : 18-11-03 14:47

Hej

Hvor er det lige man finder en no-cd crack til sine spil ?

hilsen Tommy

Fra : Christoffer

Dato : 18-11-03 15:08

"Tommy Christensen" <Tommy.Christensen@oncable.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvor er det lige man finder en no-cd crack til sine spil ?
>
> hilsen Tommy

www.gamecopyworld.com

Her kan du finde NO-CD og andre ting til de fleste spil.

Fra : /Ole

Dato : 18-11-03 15:46

Hvis de ikke har dt, er der også www.megagames.com

/Ole

Fra : Brian Lund

Dato : 19-11-03 08:48

www.cracks.am

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-11-03 10:13

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> www.gamecopyworld.com
>
> Her kan du finde NO-CD og andre ting til de fleste spil.

gamecopyworld har ikke længere NO-CD. Det er flyttet til en anden server.

Fra : JH

Dato : 19-11-03 11:00

Jens Jensen wrote:
> "Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> gamecopyworld har ikke længere NO-CD. Det er flyttet til en anden
> server.

Ved du hvilken/hvor?

JH

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 15:05

> Ved du hvilken/hvor?

ligger mange af dem ikke på megagames? Det er ihvertfald den side GCW
henviser til hvis de ikke selv har cracket....

Fra : Brian Lund

Dato : 19-11-03 11:59

> gamecopyworld har ikke længere NO-CD. Det er flyttet til en anden server.

Det har de da ihvertfald....

http://www.gamecopyworld.dk/games/gcw_index.shtml

Brian

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-11-03 11:22

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det har de da ihvertfald....
>
> http://www.gamecopyworld.dk/games/gcw_index.shtml

Hmm... Jeg kan se, at de har til nogle spil og ikke til andre spil. Skulle
bruge en NO-CD i sidste, og ved klik på link fik jeg følgende: "The CD
Protections article has been moved to CD Media World as it is easier to
maintain it from one site and the guys @ CD Media World are updating it
more regularly!" CD Media World havde den ikke engang, så jeg måtte finde
den et andet sted.