Erfaring med Nimar uv huse
Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 18-11-03 13:51

Er der nogle der har erfaring med Nimar uv hus til sony DV video kamera.

Nimar forhandles vist af scansub.com

Henrik Leegaard Hansen

Fra : Adam Rubin

Dato : 19-11-03 11:44

"Henrik Leegaard Hansen" <hlhansen@mail.dk> wrote in message
> Er der nogle der har erfaring med Nimar uv hus til sony DV video kamera.

Jeg har ikke erfaring med Nimar - men... Nimar var inde i billedet i
foråret, da jeg var på jagt efter et UV hus til mit PC-120 DV camera. Jeg
endte op med at købe et hus fra Ocean Images (www.oceanimagesinc.com) og jeg
har ikke fortrudt. Af fordele ved Ocean Images hus er:
-Elektroniske kontakter, så kontrollen er lige ved højre hånds tommelfinger
-Indbygget farvekorrektionsfilter (ingen luftbobler mellem filter og linse)
-Cameraets LCD skærm kan slås helt ud (ikke noget med spejle) og den sidder
pænt i skygge, så man kan se den klart også i meget lys
-Pris ca. US$ 1.200 (Dkr. 8.400) for hus, udvidet betjæningsgreb og
vidvinkel port. Hertil kommer så told (3-4%) og moms.

Mvh
Adam