outlook xp
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 18-11-03 13:02

hver gang jeg modtager e-mail, kommer der en meddelse frem, at jeg har ny
e-mail, om jeg vil læse den nu.
er der ingen mulighed for at lukke denne meddelelse ned så den ikke popper
op hele tiden.
med venlig hilsen
kjeld bentzen

Fra : pre

Dato : 18-11-03 13:48

Den melding har du selv aktiveret, muligvis i en tidligere version. Ingen
anbefaler den og som standard er den deaktiveret. Det er dog nemt klaret
gennem Funktioner/Indstillinger/E-mail.
pre