Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nikon på nettet
Fra : JHF

Dato : 18-11-03 12:33

Hej
Jeg er igang med den store prisundersøgelse på Nikon D 100.

Jeg mangler links til købssteder i Tyskland, så hvis I har det må I meget
gerne lægge den her.

På forhånd tak

Jens
\!/
(@@)
----------o00o-(_)-o00o--------------

Fra : Per

Dato : 18-11-03 12:48

On Tue, 18 Nov 2003 12:32:42 +0100, JHF wrote:

> [...]
> Jeg er igang med den store prisundersøgelse på Nikon D 100.
>
> Jeg mangler links til købssteder i Tyskland, så hvis I har det må I meget

Google er din ven

http://www.vergleichen-kaufen-sparen.de/sparen/260162/Nikon_D100.html

Og

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=260162

Det ser ud til der er penge at spare ved at kigge lidt rundt. Der er
2000,-kr forskel på den første pris jeg fandt og den billigste.

--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Listen

Dato : 18-11-03 16:00

JHF wrote:
> Hej
> Jeg er igang med den store prisundersøgelse på Nikon D 100.
>
> Jeg mangler links til købssteder i Tyskland, så hvis I har det må I
> meget gerne lægge den her.

Her er der en som vist sammenligner for hele EU:
http://www.geizhals.at/eu/

Hilsen
Kim

Fra : CP

Dato : 18-11-03 16:24

Her er hvad jeg sådan lige kan ryste ud af boksen med mine egne foretrukne
links.

Jeg har selv handlet face to face hos Ravensburger Fotoversand og hos
Brenner Foto, men jeg har aldrig net-handlet i udlandet.

mvh Carsten

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/DE/catalog

www.fotobrenner.de/default.asp

www.foto-erhardt.de/

www.foto-raake.de/

www.fotoversandwutz.de/

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 19:31

> Hej
> Jeg er igang med den store prisundersøgelse på Nikon D 100.
>
> Jeg mangler links til købssteder i Tyskland, så hvis I har det må I meget
> gerne lægge den her.

hmmm, undrer mig lidt over at jeg er den første som kommer med
www.ebay.de Her finder man nok de bedste tilbud på kameraer, både fra
forhandler og privatpersoner.

--
Tom

Fra : Thomas

Dato : 19-11-03 17:59

JHF <dsl83549@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Jens

Jeg har handlet alt mit fotoudstyr i Tyskland hos følgende to
forhandlere, der begge er meget seriøse, og til at stole på. Måske er
prisen en anelse højere end du kan finde det andetsteds i Tyskland, men
tilgengæld bliver du ikke snydt.

www.fotokoch.de

www.isarfoto.de

Hilsen