two towers limited (den med Gollum fig)
Fra : gismo

Dato : 18-11-03 09:37

Er der nogen steder den kan købes i hovedstadsområdet, eller er det som de
siger i føtex, den er forsinket til omkring den 24-26/11?

Mvh.

Ester C.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-03 10:31

gismo wrote:

> Er der nogen steder den kan købes i hovedstadsområdet, eller er det som de
> siger i føtex, den er forsinket til omkring den 24-26/11?

Bog & Idé skulle have den fra idag til 599,-
Du skal nok skynde dig...

/David

Fra : Martin Møller

Dato : 18-11-03 10:48

"gismo" <gismo@events.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen steder den kan købes i hovedstadsområdet, eller er det som de
> siger i føtex, den er forsinket til omkring den 24-26/11?

Det er jo det sædvanlige med Føtes. De køber 5 eksemplarer til hver butik og
storreklamerer med den i deres tilbudsaviser og når man så kommer derned som
den første så har det ikke fået den hjem og udskyder leveringen til 14 dage
senere. Det er ved at blive mere reglen end undtagelsen.

Martin

Fra : gismo

Dato : 18-11-03 11:40

Nå, hos Bog&Ide som jeg lige har kontaktet, siger de at den er forsinket i
hele skandinavien, muligvis har de den fredag.

Mvh.

Ester C

Fra : Jan Andersen

Dato : 18-11-03 11:55

On Tue, 18 Nov 2003 10:48:08 +0100, "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> wrote:

> [...]
>den første så har det ikke fået den hjem og udskyder leveringen til 14 dage
>senere. Det er ved at blive mere reglen end undtagelsen.

"Vi har til det sidste håbet, at vi kunne særudsende Ringenes Herre
Coll. Boxen DVDS 6876 EAN 5706710068761
I dag mandag d. 17/11, men må desværre konstatere at leverancen ikke
tilgået vort lager planmæssigt. Forventet levering på vort lager
hedder nu d. 18/11.
Vi beklager de uheldige omstændigheder, som desværre er tilfældet i
hele skandinavien.
Vi vil selvfølgelig sende boxen ud så hurtigt det er os muligt !
Venlig hilsen
SF Film A/S
Salgsafd."

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Martin Møller

Dato : 18-11-03 12:50

"Jan Andersen" <FOSjklaml@FOSmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hele skandinavien.
> Vi vil selvfølgelig sende boxen ud så hurtigt det er os muligt !

Det kunne ellers godt ligne det typiske Føtes scam. Men det var det så ikke
i den her omgang.

Martin