LDAP add. liste i Outllok 2003
Fra : Gavtyven

Dato : 18-11-03 00:32

Hej
Hvorfor popper der altid en boks op med :
Microsoft LDAP add.liste
Hvergang jeg åbner Outlook 2003 ????
Og hvordan kan jeg få den til at lade være ??

Henrik Olesen
Randers

Fra : pre

Dato : 18-11-03 09:09

Det er en service funktion som mangler en konfigurations indstilling. Jeg er
lidt usikker på om denne adresse virker i 2003, men prøv at kopiere den til
browserens adresselinie og se hvad der sker.
file://%systemroot%/help/mail.chm

Det ville være smart at få en tilbagemelding.
pre

Fra : pre

Dato : 18-11-03 13:01

Mest sandsynligt mangler der enten en profil, eller en indstilling der viser
hvilken profil der normalt skal bruges ved opstart. Prøv at klikke på Mail
i Kontrol Panel. Der skal være to profiler, en for Internet Mail, og en for
Exchange.
pre

Fra : Gavtyven

Dato : 19-11-03 09:34

Hej
Mail I kontrol Panelet ???????
Det har jeg ikke der ?

Fra : pre

Dato : 19-11-03 11:26

Nej din hedder sikkert Post - jeg har en Engelsk installation og glemmer af
og til at oversætte (korrekt).
Det drejer sig om hvilken profil der skal bruges ved opstart - det burde i
2003 være sat automatisk og skal specieltpege på de konti du har
specificeret for mail og news.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-11-03 13:53

> [...]
Mail
> i Kontrol Panel. Der skal være to profiler, en for Internet Mail, og en

men hvad skal man skrive i de forskellige felter???

Peter

Fra : pre

Dato : 21-11-03 20:36

Internet profilen indeholder konti for e-mail. Hvis det bare er dem der
mangler vil jeg gætte på at Outlook selv klarer den anden.
pre