Hvad er "try this correction from Microsof~
Fra : Eric

Dato : 17-11-03 20:34

Hvad er det for en ting og hvordan virker den, er stødt på den i flere
grupper, sidst lige nu i dk.edb.hardware.grafikkort, mit virusprogram
kalder det en orm, troede ikke at noget sådant kunne aktiveres i et
tekstvindue i Xnews?

Mvh
Erik

Fra : Niels Callesøe

Dato : 17-11-03 21:18

Eric wrote:

> Hvad er det for en ting og hvordan virker den, er stødt på den i
> flere grupper, sidst lige nu i dk.edb.hardware.grafikkort, mit
> virusprogram kalder det en orm,

Det er det også. Så vidt jeg lige husker er det en Sobig-variant, men
spørg evt. i virus-gruppen.

> troede ikke at noget sådant kunne
> aktiveres i et tekstvindue i Xnews?

Næh, det kan den sådan set heller ikke. Men hvis din XNews er default-
opsat, gemmer den automatisk vedhæftninger i et default-bibliotek hvor
dit antivirusprogram så kan se koden. Så længe du bare ikke afvikler
den der fra har du ingen problemer.

--
Niels Callesøe - nørd light
"The only thing necessary for evil to triumph is for good men to do

Fra : Eric

Dato : 17-11-03 22:25

"Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> wrote in news:Xns9436D8B4CB010k5j6h4jk3@
62.243.74.163:

> [...]
> opsat, gemmer den automatisk vedhæftninger i et default-bibliotek hvor
> dit antivirusprogram så kan se koden. Så længe du bare ikke afvikler

OK, så er jeg mere rolig

mvh
Eric